• Anonym (O)

Känns lösfittor som riktiga fittor?

Vad tycker ni? Endel påstår att riktig fitta är skönast och endel säger att det är likvärdigt.. endel tycker lösfittor är bättre. om vi bara räknar den fysiska känslan Och inte det känslomässiga. vad är skönast? Och varför? Är lösfittor trängre eller större än vanliga fittor? Menar då en sån där fleshligt 

• Svar på tråden Känns lösfittor som riktiga fittor?
  • Anonym (Kukenkarlsson)

Har testat en fleshlight, och faktiskt aldrig kommit så fort. 

• Anonym (O)
    Anonym (Kukenkarlsson) skrev 2022-04-13 19:55:35 följande:

Har testat en fleshlight, och faktiskt aldrig kommit så fort. 

Bättre än en riktig fitta? 
  • Anonym (Man)

Haha? det går nog inte att jämföra, jag har varit med ca 50 och det är olika hur det känns. Jag gissar att det även gäller olika fleshlights/lösfittor.

• Kotten23

Min fleshlight är riktigt skön den föredrar den över vissa tjejer jag varit med. använd vattenbaserat glidmedel. Jag runkar inte längre med handen. På med glidmedel å glid in den är värld varenda krona.  

• Freddie K

Jag föredrar en riktig fitta. Lösvaginor och fleshlights är inget för mig!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Jonassvennso

Håller med Freddie K.

Sen är det väl inte bara själva känslan att glida in i en fitta som är bättre, det är ju helheten. Att få njuta ihop med en vacker kvinna, få känna hennes värme, höra hennes njutning, se hennes underbara kropp och framförallt få dela stunden med en annan människa.

Så för mig njuter jag alltid hellre med en varm, sexig och underbar kvinna!

• Freddie K
    Jonassvennso skrev 2022-04-14 08:33:45 följande:

Håller med Freddie K.

Sen är det väl inte bara själva känslan att glida in i en fitta som är bättre, det är ju helheten. Att få njuta ihop med en vacker kvinna, få känna hennes värme, höra hennes njutning, se hennes underbara kropp och framförallt få dela stunden med en annan människa.

Så för mig njuter jag alltid hellre med en varm, sexig och underbar kvinna!

Jag kan bara hålla med! .
  • Svennebanan75

Klart jag aldrig skulle ersätta riktig fitta med lösfitta, jag älskar fitta för mycket för det, och dessutom blir jag ju lika mycket kåt av smaken och doften av fitta som av själva sexet?

Men, för att onanera så önskar jag att jag hade en sån där naturtrogen knulldocka, det ser sjukt skönt ut att onanera med sådana.

• Freddie K
    Svennebanan75 skrev 2022-04-14 08:46:11 följande:

Klart jag aldrig skulle ersätta riktig fitta med lösfitta, jag älskar fitta för mycket för det, och dessutom blir jag ju lika mycket kåt av smaken och doften av fitta som av själva sexet?

Men, för att onanera så önskar jag att jag hade en sån där naturtrogen knulldocka, det ser sjukt skönt ut att onanera med sådana.

Inget slår att få tränga in i en våt och trång fitta. Höra henne stöna och kyssa henne ömt, men intensivt. Suga på hennes bröst samtidigt som man knullar henne. Mm.
  • villhatrekant

Jag har en lösfitta och den är mycket trängre än min frus fitta men föredrar ändå äkta vara alla gånger. Bortsett från det känslomässiga är det ju enormt mycket skönare att älska med en hel kvinnokropp och inte bara ett hål, och mentalt är det mycket mer tändande att komma in i en annans kropp än att stoppa in kuken i en plastbit. Vore jag singel skulle jag säkert använda lösfittan för det är skönare än än handen, men eftersom jag har en partner så blir det väldigt sällan den kommer till användning.

• Anonym (Kukenkarlsson)
    Anonym (O) skrev 2022-04-13 20:01:30 följande:
    Bättre än en riktig fitta? 
    En riktig fitta har ju mer omkringliggande komponenter så att säga, men jag blev sjukt överraskad då jag testade fleshlighten. Faktum är att jag kom så fort och hårt att det slutade vid några tester. En del av runkstunden som singel var ju även att hinna kolla lite porr :) 
  • Anonym (Jadå)

Om du blundar så känner du ingen skillnad alls.
    Ibland får jag ha med min Fleshlight när jag penetrerar min fru, riktigt hett och trevligt. Kunna växla hål.

Skall jag vara helt ärligt så är Fleshlighten skönare än min frus fiffi. Men det är såklart inget jag skulle säga till henne.

Svar på tråden Känns lösfittor som riktiga fittor?