• Anonym (?)

Tinder

Om det står att någon är nyligen aktiv på tinder, hur nyligen innebär det? Inom de närmaste timmarna, dagarna eller veckorna? Någon som har koll?

• Svar på tråden Tinder
  • Anonym (Senare nyss)

Senaste dygnet 

• Anonym (?)

Det finns alltså inget som helst undantag? trots att appen är borttagen men inte profilen? Men ändå står det nyligen aktiv?

• Anonym (Nej)
    Anonym (?) skrev 2022-04-16 15:05:08 följande:

Det finns alltså inget som helst undantag? trots att appen är borttagen men inte profilen? Men ändå står det nyligen aktiv?

Naturligtvis måste personen ha använt appen aktivt för att det ska stå att hen varit aktiv. Man står ju inte som aktiv bara för att man har ett konto, låter man det ligga några dagar så står det ju inte "aktiv" då, förstår du? Så nej, inga undantag där.
  • Fjäril kär
    Anonym (?) skrev 2022-04-16 15:05:08 följande:

Har man tagit bort appen så står man som nyligen aktiv upp till 24 timmar. Efter det så har personen troligen loggat in igen. Man kan ju ha appen på andra enheter som padda, jobbmobil etc 
  • MrsPJ

Man kan också ladda ner och ta bort appen varje gång. Men utan att fatta att det syns att man är aktiv. Om det nu handlar om nån som ljuger om att hen inte använder Tinder. 

• Anonym (?)
    MrsPJ skrev 2022-04-16 19:10:18 följande:

Man kan också ladda ner och ta bort appen varje gång. Men utan att fatta att det syns att man är aktiv. Om det nu handlar om nån som ljuger om att hen inte använder Tinder. 

Jag konfronterade människan att det står nyligen aktiv, men han påstod att det inte stämmer. Då sa jag, så du påstår att tinder ljuger men du har rätt, trots att det står nyligen aktiv? Då kom förklaringen ?använde som ett skämt för flera veckor sedan med en vän, sen tog jag bort appen men inte profilen och inte använt den sen dess?. Då blev jag tveksam, och vände mig hit istället.
  • Anonym (Xylofon)
    Anonym (?) skrev 2022-04-16 19:56:23 följande:
    Jag konfronterade människan att det står nyligen aktiv, men han påstod att det inte stämmer. Då sa jag, så du påstår att tinder ljuger men du har rätt, trots att det står nyligen aktiv? Då kom förklaringen ?använde som ett skämt för flera veckor sedan med en vän, sen tog jag bort appen men inte profilen och inte använt den sen dess?. Då blev jag tveksam, och vände mig hit istället.
    Då fortsätter han ljuga. Man står inte som aktiv bara för att ett konto finns. Givetvis är han fortfarande aktiv men kan ju tex ladda ner den och ta bort direkt efter. 
  • Anonym (?)

Okej, då vet jag. Tack för hjälpen.

Svar på tråden Tinder