Är han kär i henne forfarande?
för ungefär 2 år sen så skrev min man med en tjej. Hon hade lagt ut På sin story varför hon inte betyder nånting för någon. Då svarade min man att hon betyder mycket för honom. Sen började hon fråga om han gillade henne som vän. Han skrev att han gilla henne som mer än kompis och att han hade visat mera om han inte hade haft mig. Hon visste vem jag var så hon kontaktade mig och berättade. När jag tog upp det med honom så sa han att han bara var sexuellt attraherad men inte kär. Valde att förlåta och släppa det. När vi stöter på henne på Ica när vi ska handla blir de stelt och min man blir helt tyst. Har sagt till min man att jag gärna vill bjuda hem henne då hon o jag har samma intressen och hon verkar trevlig. Då säger min man att det är okej. Sen sa jag att det kanske inte är så smart att bjuda över henne för då kanske känslorna han hade för henne väcks till liv igen. då svarar min man att han inte tror det. Sen när jag ifrågasätter så säger han att han inte kan veta hur saker o ting kommer att bli? Låter väldigt osäkert? Hade han däremot sagt att de aldrig skulle hända för han har mig så hade jag känt mig lite mer säker..
tror ni han forfarande har känslor? han har inte träffat tjejen på 2 år, inte skrivit med eller träffat. Förutom på Ica med mig 2 gånger.