• Anonym (Jag vill ha svensk kille)

Svensk killar

Hur är det att dejta en svensk kille ? 

jag är utländsk tjej och har aldrig dejtat svensk kille. Jag ser bra ut och har mycket hög självförtroendet, tränar mycket och älskar livet. Men jag har som bestämd mig att dejta svensk kille nu, men hur och var hittar jag killen? Hur visar man intressen? är svensk killar bra i säng ? är dom öppna för nya utmaninga?  

• Svar på tråden Svensk killar
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Jag vill ha svensk kille) skrev 2022-04-17 11:53:17 följande:
    Svensk killar

jag är utländsk tjej och har aldrig dejtat svensk kille. Jag ser bra ut och har mycket hög självförtroendet, tränar mycket och älskar livet. Men jag har som bestämd mig att dejta svensk kille nu, men hur och var hittar jag killen? Hur visar man intressen? är svensk killar bra i säng ? är dom öppna för nya utmaninga?  

Var kommer du ifrån? Hur kommer det sig att du är nyfiken på Svenska killar
  • Anonym (Börja leta)
    Anonym (Jag vill ha svensk kille) skrev 2022-04-17 11:53:17 följande:
    Svensk killar

jag är utländsk tjej och har aldrig dejtat svensk kille. har mycket hög självförtroende, 

Gå ut och börja leta. Har du bra självförtroende kan du försöka  fråga ut killarna 
  • Anonym (Svensk=översexuell)

Har haft en svensk man så jag vet Svenska killar är översexuell och vill ha sex hela tiden. 3-5 gånger sex om dagen. Verkar snälla slår inte verkar respektfull men har ändå sex med din syster när du inte ser. 

• Anonym (Börja leta)
    Anonym (Svensk=översexuell) skrev 2022-04-17 12:18:21 följande:

Har haft en svensk man så jag vet Svenska killar är översexuell och vill ha sex hela tiden. 3-5 

2-3 gånger om dagen är normalt om man är ung 

jag tycker svenskar är respektfulla och nedtrycker inte kvinnor. Jag är från Italia och har bott här i 12 år, är 31 år gammal

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Jag vill ha svensk kille) skrev 2022-04-17 12:25:33 följande:

jag tycker svenskar är respektfulla och nedtrycker inte kvinnor. Jag är från Italia och har bott här i 12 år, är 31 år gammal

Ragazzi svedesi haha är det rätt stavat. Lycka till 
    Anonym (Undrar) skrev 2022-04-17 12:31:12 följande:
    Ragazzi svedesi haha är det rätt stavat. Lycka till 
    hahaha tackar 
  • Freddie K
    Anonym (Svensk=översexuell) skrev 2022-04-17 12:18:21 följande:

Har haft en svensk man så jag vet Svenska killar är översexuell och vill ha sex hela tiden. 3-5 gånger sex om dagen. Verkar snälla slår inte verkar respektfull men har ändå sex med din syster när du inte ser. 

Oj, nu övergeneraliserar du! Jo, visst kan vi ha stor sexuell aptit, det ska jag inte sticka under stolen med, men jag har i alla fall inte haft sex med någons syster.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Svensk kille)

Är på Tinder och får nästan bara likes från utländska kvinnor. 

Svenska kvinnor är enormt svårflörtade vilket har att göra med att de drunknar i uppvaktningar och därför kan vara väldigt kräsna.

Bättre att leta guldkorn bland afrikanskor som alla SD-killar ratar.

• Anonym (What)

Hur bor man i ett land i tolv år, utan att ha kontakt med lokalbefolkningen? Borde du inte ha svaren själv vid det här laget? Har förvisso bott här ett år mer än du, men du har väl varit ute i samhället? Jobbat? Pluggat? Pratat med folk? Du får väl ragga upp någon på gymmet, du gillar ju att träna. Eller gå in på Tinder?

Svar på tråden Svensk killar