Tänder på transor
Gillar transor. Nån mer?
Gillar transor. Nån mer?
Sjukt sexigt!
Jag tände på och var faktiskt kär i en transsexuell. Hennes figur, ansikte, sätt att röra sig, personlighet osv osv.
Men varje gång jag kände eller såg hennes penis dog min egen sexlust. Kunde gå från tänd med erektion till "usch penis" och slak väldigt snabbt. Nån slags internaliserad homofobi? Jag vet inte, men detta blev ett så stort problem att vi inte kunde vara tillsammans.
Så för mig är själva könet viktigt tydligen, trots att allt annat attraherar så kan det inte vara en penis.
Jag tände på och var faktiskt kär i en transsexuell. Hennes figur, ansikte, sätt att röra sig, personlighet osv osv.
Men varje gång jag kände eller såg hennes penis dog min egen sexlust. Kunde gå från tänd med erektion till "usch penis" och slak väldigt snabbt. Nån slags internaliserad homofobi? Jag vet inte, men detta blev ett så stort problem att vi inte kunde vara tillsammans.
Så för mig är själva könet viktigt tydligen, trots att allt annat attraherar så kan det inte vara en penis.
Absolut!
Är inte ett dugg förvånad att killar tänder på transor. Är själv transa och när jag gör mig extra fin med klänning och nylonstrumpor samt går ut på "lokal" till helgen, så har jag väldigt ofta killar runt mig som vill snacka. De flesta frågar dock efter en stund om jag kan suga av dom, och det är jag ej ute efter. Gillar mest tjejer, men OK, om killen är en gentelman och behandlar mig som en fin dam, ja då kan han få en "belöning" om han vill. Killar vågar dock inte säga detta öppet, men jag tror att de flesta killar skulle vilja ha en snygg transa med sig hem om dom kunde.
Kram på er alla
Jag har bott ihop med en transa och förstår dig! Men allt är inte guld, transor har ofta psykiska problem som tar udden av sexlivet,
Jag tänder mycket på transvestiter och killar med en mer feminin klädsel, smink och stil. Skulle gärna träffa Tim Curry som transvesti.
Jo, en snygg och välklädd transa är jättehäftigt. Synd att inte fler vågar öppet vara transa