• Sun 17 Apr 2022 16:45
    2625 visningar
    4 svar
    +1
    4
    2625

    Etiopisk tjej

    Hej alla killar där ute. 


    Jag är hemlig kär i en svensk kille som är  fysioterapeut på mitt jobb och det här har pågått i 2 år nu. Vi jobbar inte ihop vi har bara samma arbetsgivare. Han flirtar med mig och ger mycket komplimanger såsom kul att se dig, trevligt att du är tillbaks, rolig Att du jobbar när jag jobbar mm. Men han har aldrig frågat mig om vi kunde ses utanför jobbet. 



    nu till min fråga :) 
    vad skulle ni svara om en tjej frågar om fika/middag ute? är det lätt att få en svensk kille på dejt ? Jag är en tjej med bra utbildning och har god inkomst och jag bjuder ofta mina vänner så jag är inte ute efter att hitta en man att försörja mig :) 

    ska tilläga att jag är mamma på deltid 

  • Svar på tråden Etiopisk tjej
  • Sun 17 Apr 2022 17:47
    #1

    Är du intresserad och han är tillgänglig så kör på och visa ditt intresse. Att fråga om något ni kan hitta på efter jobbet låter helt rimligt.

  • Mon 18 Apr 2022 03:50
    #2
    Livet2020 skrev 2022-04-17 16:45:58 följande:
    Etiopisk tjej

    Hej alla killar där ute. 


    Jag är hemlig kär i en svensk kille som är  fysioterapeut på mitt jobb och det här har pågått i 2 år nu. Vi jobbar inte ihop vi har bara samma arbetsgivare. Han flirtar med mig och ger mycket komplimanger såsom kul att se dig, trevligt att du är tillbaks, rolig Att du jobbar när jag jobbar mm. Men han har aldrig frågat mig om vi kunde ses utanför jobbet. 


    nu till min fråga :) 
    vad skulle ni svara om en tjej frågar om fika/middag ute? är det lätt att få en svensk kille på dejt ? Jag är en tjej med bra utbildning och har god inkomst och jag bjuder ofta mina vänner så jag är inte ute efter att hitta en man att försörja mig :) 

    ska tilläga att jag är mamma på deltid 


    Jag blir jätteglad om en tjej frågar om vi ska fika ihop. 
    Jag är en social människa, så jag uppskattar sådant oavsett om det bara är vänskapligt eller finns mer intresse.
  • Mon 18 Apr 2022 07:38
    #3
    Livet2020 skrev 2022-04-17 16:45:58 följande:
    Etiopisk tjej

    Hej alla killar där ute. 


    Jag är hemlig kär i en svensk kille som är  fysioterapeut på mitt jobb och det här har pågått i 2 år nu. Vi jobbar inte ihop vi har bara samma arbetsgivare. Han flirtar med mig och ger mycket komplimanger såsom kul att se dig, trevligt att du är tillbaks, rolig Att du jobbar när jag jobbar mm. Men han har aldrig frågat mig om vi kunde ses utanför jobbet. 


    nu till min fråga :) 
    vad skulle ni svara om en tjej frågar om fika/middag ute? är det lätt att få en svensk kille på dejt ? Jag är en tjej med bra utbildning och har god inkomst och jag bjuder ofta mina vänner så jag är inte ute efter att hitta en man att försörja mig :) 

    ska tilläga att jag är mamma på deltid 


    Om jag hade varit singel och gillat dig som person hade jag mest troligt tackat ja om du hade bjudit ut mig på dejt.
  • Anonym (2023)
    Sun 23 Jul 2023 15:27
    #4

    Blev det någon fika är ni fortfarande arbetskollegor? 

Svar på tråden Etiopisk tjej