• KCL

Lågt blodsocker?

Jag har under en längre tid mått dåligt och har haft symtom på lågt blodsocker. Lånade en blodsockermätare och har mätt de sista två dagarna när jag fått symtomen, dvs på förmiddagen. Då har det legat på 3,7-3,8 mmol/l. Jag har förstått att det är lågt men ingen katastrof. Är det något att besvära sjukvården med? Symtomen försvinner när jag äter ordentligt, men jag har svårt med aptiten så det är ett litet helvete..

• Svar på tråden Lågt blodsocker?
  • Anonym (Trix&tips)

Om du skaffar Dr Kneipes app med sensor så kan du lätt hålla reda på detta. Vi har den för att övervaka om någon i familjen har diarre, man lägger till olika namn i appen och den mäter viskosen på avföringen. Tex avslöjade jag svärmor när de va här i påsk appen gav utslag och jag väntade ut henne och konfronterade. Hon nekade såklart men jag visade bevisen i appen och då kröp hon till kors. Det är så skönt när man har bevisen och diagram! Väldigt bra apputvecklare

• KCL
    Anonym (Trix&tips) skrev 2022-04-18 15:12:13 följande:

Om du skaffar Dr Kneipes app med sensor så kan du lätt hålla reda på detta. Vi har den för att övervaka om någon i familjen har diarre, man lägger till olika namn i appen och den mäter viskosen på avföringen. Tex avslöjade jag svärmor när de va här i påsk appen gav utslag och jag väntade ut henne och konfronterade. Hon nekade såklart men jag visade bevisen i appen och då kröp hon till kors. Det är så skönt när man har bevisen och diagram! Väldigt bra apputvecklare

Va? 
Svar på tråden Lågt blodsocker?