• Anonym (Solstråle)

Min man spelar "porrspel"

Jag upptäckte att min man har köpt ett flertal dataspel som är som porr. Jag frågade honom varför han har köpt såna då det inte bara var ett utan många. Hab kunde inte svara på det utan tyckte det kändes lite förbjudet och spännande men att det inte var något att ha. 

Jag känner mig så himla ledsen av allt det här. Kanske är det jag som överreagerar. Men jag vet inte hur jag ska kunna släppa tanken på allt. Jag känner mig sårad och förnedrad.  För vissa spel var inte alls trevliga. ???? Någon som har varit med I en liknande situation? Spelar era partner såna här spel? 

• Svar på tråden Min man spelar "porrspel"
  • Tukt
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-04-18 08:25:38 följande:

Jag upptäckte att min man har köpt ett flertal dataspel som är som porr. Jag frågade honom varför han har köpt såna då det inte bara var ett utan många. Hab kunde inte svara på det utan tyckte det kändes lite förbjudet och spännande men att det inte var något att ha. 

Jag känner mig så himla ledsen av allt det här. Kanske är det jag som överreagerar. Men jag vet inte hur jag ska kunna släppa tanken på allt. Jag känner mig sårad och förnedrad.  För vissa spel var inte alls trevliga. ???? Någon som har varit med I en liknande situation? Spelar era partner såna här spel? 

En smått klassisk fråga här inne på FL, även om den kommer lite olika förpackad. För problemet är inte porrspelet utan en bristande kommunikation er i mellan.
  • Anonym (Q)

Har ingen aning om han spelar sånna spel eller kollar på porr och bryr mig verkligen noll om vilket. Det är i min mening hans ensak.

• kusbölehelvete

Jag har faktiskt noll koll på vilka spel min sambo spelar.
    2 som jag vet och det är ett skjutspel och ett där man är nån konstig figur och det är magi och grejer.
    Så han kke spelar något sånt spel.
    Visste inte ens att det fanns porr-spel.

Han har lika dålig koll på vad jag lirar, eller han kan nog göra en lite gissning på zombies och mario-spel, men är ju mer än så

• Anonym (K)

Finns det ens porrspel? Inte på konsol va? Utan på nätet? 

• Anonym (Var glad)
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-04-18 08:25:38 följande:

Om det var standard-porr spel så var glad. Det visar att din man är normal och inte har några sjuka turnons som pedofili etc.
  • Anonym (Solstråle)

Det var på datorn och det var anime, kanske inte räknas som porr vad jag vet. Men det var sexscener och "tjejerna" blev utsatta för saker. 

• Anonym (K)
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-04-18 16:54:10 följande:

Det var på datorn och det var anime, kanske inte räknas som porr vad jag vet. Men det var sexscener och "tjejerna" blev utsatta för saker. 

Har sett det där fladdra förbi som reklam när jag skulle kolla porr någongång. såg jävligt märkligt ut, nästan som tjejerna var kaniner med galna bröst och blev påsatta av abnormt stora alienkukar 
  • Anonym (Solstråle)
    Anonym (K) skrev 2022-04-18 16:55:55 följande:
    Har sett det där fladdra förbi som reklam när jag skulle kolla porr någongång. såg jävligt märkligt ut, nästan som tjejerna var kaniner med galna bröst och blev påsatta av abnormt stora alienkukar 
    Ja lite så och i vissa spelen blev tjejerna utsatta för hemska saker enligt mig. Han säger att det inte handlar om det sexuella. Men varför spelar man sånt här? Jag blir ledsen att veta att han gör det. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Solstråle) skrev 2022-04-18 17:03:26 följande:
    Ja lite så och i vissa spelen blev tjejerna utsatta för hemska saker enligt mig. Han säger att det inte handlar om det sexuella. Men varför spelar man sånt här? Jag blir ledsen att veta att han gör det. 
    Klart han blir tänd på något vis. Kanske av att det är så overkligt? Kollar han mycket porr i övrigt? Ibland kan man ju bli porrskadad och behöver sjukare och sjukare grejer. 
  • Anonym (Solstråle)
    Anonym (K) skrev 2022-04-18 17:12:49 följande:
    Klart han blir tänd på något vis. Kanske av att det är så overkligt? Kollar han mycket porr i övrigt? Ibland kan man ju bli porrskadad och behöver sjukare och sjukare grejer. 
    Jag tänker också så men såklart förnekar han det. Han ville spela allt för att det känns förbjudet och spännande. Låter konstigt i mina öron. 
    Nej inte vad jag vet några enstaka gånger kanske. Men inte mer än så. Sen kan det såklart ha hänt flera gånger som inte jag vet. 
Svar på tråden Min man spelar "porrspel"