• Anonym (Hjälp)

    Ingen sexlust alls längre

    Nu kanske detta blir ett konstigt inlägg men jag har liksom ingen sexlust alls längre. Onanerar aldrig och är aldrig sugen när jag har sex med min partner. Varit såhär i ca 5 år nu kanske. Har funkat ganska bra nu när jag är särbo och inte behöver ha sex varje dag men min partner och jag pratar om att flytta ihop och då kanske han vill ha sex varje kväll och det vet jag inte om jag orkar. Finns det några piller eller något man kan ta för att få sexlust ? 

  • Svar på tråden Ingen sexlust alls längre
  • theotherone
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 19:31:24 följande:
    Finns det några piller eller något man kan ta för att få sexlust ? 
    Nej. Mitt tips är att prata med honom innan han flyttar in. Han har rätt att få veta att du inte har någon sexlust innan ni eventuellt tar förhållandet ett steg längre.
  • Anonym (Hjälp)
    theotherone skrev 2022-04-19 19:51:18 följande:
    Nej. Mitt tips är att prata med honom innan han flyttar in. Han har rätt att få veta att du inte har någon sexlust innan ni eventuellt tar förhållandet ett steg längre.
    Va hur menar du? Varför ska jag berätta det innan vi flyttar ihop? 
  • theotherone
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 19:59:58 följande:
    Va hur menar du? Varför ska jag berätta det innan vi flyttar ihop? 
    Är inte det rätt självklart? Han bör bli informerad om läget innan han säger upp sin lägenhet.

    Jag hade blivit fly förbannad om jag hade flyttat ihop med någon, och det sen i efterhand kom fram att personen egentligen inte hade någon sexlust till mig. Snacka om att undanhålla viktiga saker för sin blivande sambo!
  • Anonym (Hjälp)
    theotherone skrev 2022-04-19 20:32:50 följande:
    Är inte det rätt självklart? Han bör bli informerad om läget innan han säger upp sin lägenhet.

    Jag hade blivit fly förbannad om jag hade flyttat ihop med någon, och det sen i efterhand kom fram att personen egentligen inte hade någon sexlust till mig. Snacka om att undanhålla viktiga saker för sin blivande sambo!

     haha förlåt men skojar du nu? 


     

  • Hotelliggaren
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 20:46:08 följande:

     haha förlåt men skojar du nu? 


     


    Men vad tycker du själv? Tänk om mannen du flyttar ihop med helt plötsligt inte alls är sån som han verkar? Gillar inte att kramas eller pussas, glömde berätta... Det går ju men inte så kul för den andra. Helt ok med ingen/liten lust, men då ska man vara ärlig med det inför den andra som troligen har större lust och ser en framtid med gemensamt sexliv.
    Att du i fem år haft sex utan att eg vilja borde vara ett stort problem för er båda. Att han inte märkt det är ett under. Eller är du superskådis som fejkar varje gg?
  • Anonym (Hjälp)
    Hotelliggaren skrev 2022-04-19 21:47:55 följande:
    Men vad tycker du själv? Tänk om mannen du flyttar ihop med helt plötsligt inte alls är sån som han verkar? Gillar inte att kramas eller pussas, glömde berätta... Det går ju men inte så kul för den andra. Helt ok med ingen/liten lust, men då ska man vara ärlig med det inför den andra som troligen har större lust och ser en framtid med gemensamt sexliv.
    Att du i fem år haft sex utan att eg vilja borde vara ett stort problem för er båda. Att han inte märkt det är ett under. Eller är du superskådis som fejkar varje gg?

    Men alltså nu handlar det ju om sex. Inget viktigt direkt. Hade varit värre om jag inte talade om att jag hade massa skulder eller liknande. 


    jag brukar fejka ja. 

  • Anonym (Relativt)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 22:02:02 följande:

    Men alltså nu handlar det ju om sex. Inget viktigt direkt. Hade varit värre om jag inte talade om att jag hade massa skulder eller liknande. 


    jag brukar fejka ja. 


    Utan sex skulle jag dra direkt.
  • Ocdmänniska
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 22:02:02 följande:

    Men alltså nu handlar det ju om sex. Inget viktigt direkt. Hade varit värre om jag inte talade om att jag hade massa skulder eller liknande. 


    jag brukar fejka ja. 


    Vet inte men du verkar ha totalt missat att sex är ganska viktigt för många, skulle själv inte vilja leva i ett sex löst förhållande. Inte heller med någon som måste fejka när vi har sex.
  • Anonym (Hjälp)

    Är ni allvarliga med att jag ska berätta att jag inte har någon sexlust innan vi flyttar ihop? Verkar jättekonstigt

  • Anonym (Vill mera)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-20 08:51:12 följande:

    Är ni allvarliga med att jag ska berätta att jag inte har någon sexlust innan vi flyttar ihop? Verkar jättekonstigt


    Ja, det är superviktigt!

    Är kvinna och är supertänd på min särbo och tycker han är snygg och sexig och jag skulle vilja sex mest hela tiden. 
    Han har däremot helt tappat sexlusten och jag har frågat och det är inte mig det beror på utan han tänder inte på någon annan heller. 
    Får känslan av att det heller inte bekommer honom utan han är nöjd med att ligga sked och pussas medans jag snart går under...
Svar på tråden Ingen sexlust alls längre