• Anonym (U)

    Verkar vara mitt fel att han inte kommer

    Låg med en kille jag är på g med... det här va andra gången vi hade sex. Började suga av honom i typ 10-15 min. Sen hade sex i typ 15 min innan han ger upp och säger ? men jag kommer ju aldrig? sen lägger han sig bredvid mig. frågar då om jag ska hjälpa han att komma med handen eller suga men han svarar då nej det gör jag själv. Och runkar sig till en orgasm på typ 2 min. Känner mig rätt värdelös, att jag inte lyckas få han att komma. Är jag inte tillräckligt skön? han var inte full eller så, så vet inte varför det dröjde. han har lätt att få stånd med mig och har det typ jämnt vi umgås. Och han säger att han är väldigt kåt på mig och det märks med tanke på att han har stånd jämnt... men tycker de va så skumt de han gjorde och det sårade mig:( har heller aldrig satt nå krav på sex hur de måste vara eller att man måste komma... men när jag tar upp detta så säger han bara att han aldrig varit med om detta tidigare och vet inte varför han inte kom... då han är väldigt tänd på mig... 

  • Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer
  • Anonym (lll)

    Ni har bara haft sex 2 ggr. Det kan ta ett tag att hitta bästa sättet med just den personen. 

    Ni får väl göra ett nytt försök, se om det går bättre då. 

  • Anonym (U)
    Anonym (lll) skrev 2022-04-20 07:55:47 följande:

    Ni har bara haft sex 2 ggr. Det kan ta ett tag att hitta bästa sättet med just den personen. 

    Ni får väl göra ett nytt försök, se om det går bättre då. 


    har en kompis som låg med honom för 1 år sen, dom låg bara vid 3 tillfällen. Hon berätta för mig att de va jobbigt att han kom på 2 min... så förstår inte varför det händer med henne men inte mig. känner Mig så dålig... 
  • Anonym (lll)
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 07:59:27 följande:
    har en kompis som låg med honom för 1 år sen, dom låg bara vid 3 tillfällen. Hon berätta för mig att de va jobbigt att han kom på 2 min... så förstår inte varför det händer med henne men inte mig. känner Mig så dålig... 
    Du låter väldigt ung?
    Det är mycket man behöver lära sig runt sex. Bara för att det blev så med en annan tjej behöver inte det betyda att han inte tänder på dig, eller att ni inte kan få till sexet på ett bra sätt. 
  • Anonym (Man 53 år make)

    Gör ingen stor sak av det. Du har inte gjort nåt fel.

    Fortsätt ha sex när ni känner för det så kommer det säkert att lösa sig. Prestationsångest eller vad som helst kan vara förklaringen. 
    När ni känner varandra bättre kan ni säkert lättare prata om sex också och då kommer nog mycket bli enklare.

    Ha kul och trivs med varandra. Och återigen - du ska inte känna dig dålig.
    Lycka till.

    / Man 53 år gift 

  • EmmsanBliss

    Men? är det bara han som ska komma??
    kom du eller var du ens nära på att komma??
    förstår inte det handlar inte bara om killen? dessutom är det egentligen inget att skryta om ifall killen kommer på mindre än två min i längden kommer det förstöra ens relation? det ska vara lika skönt och viktigt för dig att komma som för honom. kan han inte komma är det kanske fel på honom inte på dig.

  • Underhill
    EmmsanBliss skrev 2022-04-20 09:54:00 följande:
    Men är det bara han som ska komma? kom du eller var du ens nära på att komma? förstår inte det handlar inte bara om killen dessutom är det egentligen inget att skryta om ifall killen kommer på mindre än två min i längden kommer det förstöra ens relation det ska vara lika skönt och viktigt för dig att komma som för honom. kan han inte komma är det kanske fel på honom inte på dig.

    Precis, resan bör vara minst lika skön som att nå fram till målet. Är som allra skönast när alla inblandade ger och får och når dit.
  • Anonym (Hailey)

    Är det inte bra nu så tror jag (av erfarenhet) att det kan bli lite bättre - men kanske bara som 5-6 på en skala på 10.

  • Anonym (U)

    Nej jag kom inte. Inte ens i nära. Aldrig fått orgasm. Men han säger att tjejer inte kan det eller har svårt så därför tycker jag inte han ska behöva kämpa fram min orgasm 

  • Anonym (U)

    Oj menar att jag aldrig fått orgasm med en kille. Men själv har de gått. 

  • Tesskk
    Anonym (U) skrev 2022-04-20 10:54:57 följande:

    Oj menar att jag aldrig fått orgasm med en kille. Men själv har de gått. 


    Ja men vi tjejer kan inte få orgasm av sex. Så lika bra att ni inte försökte. då får man slita som ett djur. Jag förstår att ni inte ville. 
Svar på tråden Verkar vara mitt fel att han inte kommer