Behöver verkligen er hjälp
Jag har levt med min sambo i 9 år. i början var allt underbart, men den psykiska misshandeln började efter våra barn kommit. för att göra en väldigt lång historia kort så orsakade han att jag fått dra på mig massa skulder för att klara vardagen och för att barnen ska få tak över huvudet, kläder och mat. För 1,5 år sedan blev jag beviljad skuldsanering vilket är det bästa som kunde hända mig, men också det värsta.
den psykiska misshandeln blir bara värre och jag orkar inte mer nu, jag har bestämt mig för att lämna min sambo för att mina barn ska få en normal uppväxt och för att jag ska må bra. Problemet är att jag får inte hyra en lägenhet! Jag har haft kontakt med alla hyresvärdar jag kan hitta i stan och ingen går med på att hyra ut åt mig pga min skuldsanering, även fast jag har ekonomi för att klara det. min sambo står själv på vårt lägenhets kontrakt så jag kan inte få ha kvar den här och han flyttar.
allt känns hopplöst nu och jag behöver verkligen er hjälp. Är det någon som varit i samma situation? någon som sitter inne på några bra råd? Har givetvis kollat andra hand, men det är bara korta kontrakt på några månader och jag behöver en trygghet.