• RR1

    Hjälp ruvardag 9 svagt test

    Ruvar 9:de dagen med blastocyst. Testat svagt i flera dagar. Någon som kan ge hopp? Kan det gå vägen ändå? När blev isf era teater starkare? /orolig 

  • Svar på tråden Hjälp ruvardag 9 svagt test
  • Anonym (b)

    Vet inte om det är annorlunda när man gör Ivf men jag testade starkt bim-3- Sen finns det en risk att det blir tidigt missfall när man testar tidigt, dom flesta inträffar ju väldigt tidigt. Är ialf i vecka 7 just nu och allt går som det ska:).

    Kanske försök avvakta och ta ett digitalt några dagar innan bim?

    Hoppas det går bra för dig

  • Jag är bara jag

    Ta ett digitalt som visar veckor och efter minst en vecka till ett till- då ska antalet veckor ökat. Gör sen ett VUL v.8- det brukar man ju hur som helst göra efter IVF.

  • Anonym (Anonym)

    Enligt min erfarenhet så blev testet lite starkare varannan dag från bim+1, har flera missfall i bagaget där jag inte testat så därför valde jag att testa fjärde gången för att kunna ?preppa mentalt? för ett missfall om testet inte blev starkare, men den gången blev det starkare för varje gång jag testade. Sen gick det inte hela vägen ändå utan ett väldigt sent missfall, men fram tills dess så såg allt bra ut.


    Jag hoppas dina tester börjar visa starkare snart och efter att du passerar bim, kan ju ta tid för hcg att komma igång hos vissa vad jag läst. Lycka till!

Svar på tråden Hjälp ruvardag 9 svagt test