• 81718171

Förvirrad!! Va e detta?

Jag har tre barn sen innan... alltid testat tidigt och fått plus. Har 3 MA det senaste i bagaget som slutat i v.11 och 15 bland annat.... 

Nu, BIM+8 och absolut ingen mens i sikte. Lite molande värk från o till, ömma o tunga bröst, krämiga vita flytningar, Inget illamående men en satans trötthet. MEN negativa test innan Bim och i förrgår tog jag ett negativt testa tidigt test, dock inte på morgon urinen. 

vad gör jag? Söka mig till Gyn Eller bara vänta. Något som vart me om samma? 

• Svar på tråden Förvirrad!! Va e detta?
  • 81718171

Har haft mens nu 5 ggr Sedan MA, det senaste va i september 2021 
    har haft VB förut känns inte alls som de :/ 

• Lilant
    81718171 skrev 2022-04-24 12:06:48 följande:

Har haft mens nu 5 ggr Sedan MA, det senaste va i september 2021 
    har haft VB förut känns inte alls som de :/ 

Kan kännas olika varje gång :) 
  • svansmamman
    81718171 skrev 2022-04-23 23:28:38 följande:
    Förvirrad!! Va e detta?

Jag har tre barn sen innan... alltid testat tidigt och fått plus. Har 3 MA det senaste i bagaget som slutat i v.11 och 15 bland annat.... 

Nu, BIM+8 och absolut ingen mens i sikte. Lite molande värk från o till, ömma o tunga bröst, krämiga vita flytningar, Inget illamående men en satans trötthet. MEN negativa test innan Bim och i förrgår tog jag ett negativt testa tidigt test, dock inte på morgon urinen. 

vad gör jag? Söka mig till Gyn Eller bara vänta. Något som vart me om samma? 

Man kan inte passera BIM utan att vara gravid. Alltså, på BIM kommer mensen och gör den inte det är man gravid. Gissningsvis hade du äl senare än du tror, alternativt att du inte haft någon ägglossning alls. De symptom du beskriver är ju inte unika för graviditet utan kan lika väl bero på något annat. Om du inte lider av dina besvär är det bara att vänta ut det. :) 
  • Jag är bara jag
    svansmamman skrev 2022-04-24 18:13:45 följande:
    Man kan inte passera BIM utan att vara gravid. Alltså, på BIM kommer mensen och gör den inte det är man gravid. Gissningsvis hade du äl senare än du tror, alternativt att du inte haft någon ägglossning alls. De symptom du beskriver är ju inte unika för graviditet utan kan lika väl bero på något annat. Om du inte lider av dina besvär är det bara att vänta ut det. :) 
    Här bara instämmer jag. Har man haft äl och inte blivit gravid kommer mensen. Och det är ytterst, ytterst sällsynt att inte få plus över en vecka efter mensen skulle kommit om man är gravid. De få det gäller är såna där hcg inte ens går ut i urinen.
Svar på tråden Förvirrad!! Va e detta?