Min kille kollar på unga lättklädda tjejer på instagram medan jag väntar vår dotter
Hej,
Jag har ett relationsproblem som jag verkligen inte kan prata med någon om, så jag vänder mig till er för hjälp!
Jag och min kille har varit ihop i 2 år. Vi är nu båda 35. Han är en underbar, kärleksfull, bekräftande person.
Nyss råkade jag bli gravid och efter en del funderande bestämde vi för att behålla.
Det första året vi var ihop låg vi minst en gång varje dag, det andra året har det varit tre-fyra ggr/veckan.
Men sedan min graviditet har börjat synas mkt har vi inte legat på tre veckor snart. Han avvisar mig på subtila sätt. Vi har inte pratat om detta (än) även om han alltid varit väldigt frispråkig när det kommer till vårt sexliv.
Nu har jag upptäckt att han börjat följa konton från porriga OnlyFans-tjejer på instagram, vissa ganska grova explicit konton. Alla tjejer ser väldigt unga ut, max 22 år.
När jag upptäckte detta snokade jag i hans mobil och såg att han sparat ännu mer bilder på sin IG, bl a från en tjej som ser ut att vara MAX 19 år och är helt platt och otroligt smal. Hon lägger upp bilder och filmer på sitt skrev i ?barntrosor? dvs urtvättade trosor med seriefigurer, regnbågar och volanger, och han har sparat flera av hennes ?skrevfilmer?.
När jag upptäckte detta grät jag ohejdbart och inte kunnat sluta.
Är jag galen som tycker det här är hemskt och borde/kan jag ens hindra honom från att titta på lättklädda tjejer på instagram?
Vad gör det egentligen liksom om han behöver ?material? för sin egen pleasing när han inte vill/pallar ligga med mig längre? Men hur går det här ihop att han snart får en dotter?
Är vad jag gjort, dvs snokat i hans mobil, värre? Jag snokade efter att jag sett att han börjat följa porrkontona, vilket ju alla kan se? Eller har jag ?rätt? att snoka i mobilen hos pappan till min blivande dotter?
Jag har börjat tänka ganska mörka tankar, att jag önskar att det här barnet inte fanns ...
Är hans beteende att följa porrkonton mm grovt eller är det sånt ?som killar gör??
Tacksam för svar och råd