• Paeonia123

    Kan man vara gravid trots temeraturdip vid bim?

    Hej!
    Jag undrar lite. Igen.
    Min mens brukar vara EXAKT på dagen, men ingen mens idag. Och brukar alltid få på morgonen. Tempen sjönk lite under coverline imorse och negativt gravtest, men kanske för tidigt att testa. 

    Kan man vara gravid trots tempdipp vid bim?

    Hoppet är verkligen det sista som lämnar en. 

  • Svar på tråden Kan man vara gravid trots temeraturdip vid bim?
  • Maymom

    Hej, 
    såg din kurva i en annan tråd. Jag tyckte det såg ut som att ÄL var en dag senare än vad det stod, så hade gissat på att bim är imorgon istället och att din temp börjat sjunka dan innan precis som förra månaden.

    För mig har min temp ökat ytterligare lite på ÄL+11 de ggr jag varit gravid.

  • Paeonia123

    Maymom; ja jag gissar också att ägglossning var en dag senare, får nog tyvärr mens imorgon. Tack för ditt svar.


    Nya tag nästa månad!

  • Paeonia123

    Så himla konstigt, jag fick bara lite mens den här gången och den varade bara i två dagar. Man kan väl inte vara gravid om tempen har sjunkit under coverline vid bim? Eller kan man det? Tacksam för svar.

  • Maymom

    Om mätningen ej var helt korrekt så kanske det går, dålig sömn, annan tid, man mäter efter man gått upp.. tex.

    ta ett test, så vet du. Är det efter bim nu så blir ju testet väldigt tillförlitligt.

Svar på tråden Kan man vara gravid trots temeraturdip vid bim?