• Jojjekåt

Grupp sex/partner byte

Ni som har haft grupp sex eller partner byten Hur var det har ni det ofta eller var det en gångs företeelse? Kändes det bra efteråt?  Vill ni ha det igen? 

• Svar på tråden Grupp sex/partner byte
  • Anonym (Grupp6)

Jag är singel och är väldigt förtjust i gruppsex. Det ska vara med människor som är respektfulla och lekfulla. Därför har jag det i klubbmiljö. Där kan jag som kvinna känna mig trygg.
    Jag har det kanske en gång i månaden och har aldrig ångrat mig,
    "The more the merrier"

• Anonym (Inte igen!)

För mig blev det inget vidare. Skulle jag ha trekant igen så vill jag vara extratjej till ett par eller med två killar, eller kanske med ett lesbiskt par och vara extratjej. Inte offra min egen relation på det sättet. Är för svartsjuk för det vet jag nu.

Hade det med dåvarande fästman och dåvarande flickvän. Separata men parallella relationer. Tänkte att det hade ju vart hett att vara alla tre och fick med dem bägge på idén. Hade väl ingen rätt att bli svartsjuk men blev väldigt svartsjuk. Kändes som att bli bedragen av två stycken dessutom mitt framför mig.

• Jojjekåt
    Anonym (Grupp6) skrev 2022-05-01 20:15:06 följande:

Jag är singel och är väldigt förtjust i gruppsex. Det ska vara med människor som är respektfulla och lekfulla. Därför har jag det i klubbmiljö. Där kan jag som kvinna känna mig trygg.
    Jag har det kanske en gång i månaden och har aldrig ångrat mig,
    "The more the merrier"

Ok vad spännande! Vart går du på klubbarna? Skulle vara så mycket trevligt att få testa 
  • Jojjekåt
    Anonym (Inte igen!) skrev 2022-05-01 20:19:15 följande:

För mig blev det inget vidare. Skulle jag ha trekant igen så vill jag vara extratjej till ett par eller med två killar, eller kanske med ett lesbiskt par och vara extratjej. Inte offra min egen relation på det sättet. Är för svartsjuk för det vet jag nu.

Hade det med dåvarande fästman och dåvarande flickvän. Separata men parallella relationer. Tänkte att det hade ju vart hett att vara alla tre och fick med dem bägge på idén. Hade väl ingen rätt att bli svartsjuk men blev väldigt svartsjuk. Kändes som att bli bedragen av två stycken dessutom mitt framför mig.

Oj vad tråkigt att höra att det inte var bra! Men var det inte något mysigt 
  • Anonym (Inte igen!)
    Jojjekåt skrev 2022-05-01 20:26:29 följande:
    Oj vad tråkigt att höra att det inte var bra! Men var det inte något mysigt 
    Tanken på det var mysig. Men se dem ha passionerat sex mitt framför mig kändes allt annat än mysigt. Dels kände jag mig svartsjuk, dels kände jag det som "skulle de ens märka om jag inte var här?" osynlig och svartsjuk.
  • Anonym (Unicorn)
    Jojjekåt skrev 2022-05-01 20:04:46 följande:
    Grupp sex/partner byte

Ni som har haft grupp sex eller partner byten Hur var det har ni det ofta eller var det en gångs företeelse? Kändes det bra efteråt?  Vill ni ha det igen? 

Sex på 4 är det gruppsex? I så fall har jag haft det. Gärna igen.  Nästa helg blir vi 6 st, eventuellt 7. 4 män och 3 kvinnor. 
    Jag är singel. 
  • Anonym (Bertil)

Ett tips, TS: En sak = ett ord. Två saker = två ord. 

Gruppsex = en sak = ett ord.

Partnerbyte = en sak = ett ord.

• Anonym (Unicorn)
    Anonym (Bertil) skrev 2022-06-12 16:07:39 följande:

Ett tips, TS: En sak = ett ord. Två saker = två ord. 

Gruppsex = en sak = ett ord.

Partnerbyte = en sak = ett ord.

En gångs företeelse! 
    Mina ögon blöder även när det saknas punkt mellan meningarna. 
  • colorparty

Vi är ett par på 47/41 i Västerås som är nyfikna på att vara fler i sängen, men vi är nog lite fega. Saken är den är vi är båda mycket känsliga, dvs vi behöver ganska lite stimulans för att det ska kännas mycket. Hårt, snabbt och länge finns inte på kartan för då far vi till sjunde himlen direkt.  

Jag har dock inga problem med att komma igång igen och köra flera gånger.

Ni som redan myser med fler, finns det en plats i swingersvängen för sådana som oss?
Svar på tråden Grupp sex/partner byte