• Anonym (Hoppas)

Nog är det väl ett plus?!

Ca.5 dgara kvar till bim

• Svar på tråden Nog är det väl ett plus?!
  • Anonym (?)
    EnAnonumius skrev 2022-05-02 13:59:51 följande:

Läser inte folk bruksanvisningen som följer med över huvud taget?

Står på Clear Blue följande..

ETT streck om du INTE är gravid..-

TVÅ streck om du ÄR  gravid.

Jag ser två streck på stickan..

https://se.clearblue.com/graviditetstest/tidig-detektion

Fast dedär är väl ett test där det ska bli ett plus. Alltså negativt.
  • Anonym (boob)
    Anonym (Hoppas) skrev 2022-05-02 09:44:33 följande:
    Nog är det väl ett plus?!

Ca.5 dgara kvar till bim

Köp ett digitalt test istället så slipper du förlita dig på att främlingar ska gissa
  • Anonym (Cxx)

Haha! Eller hur? Hur dum får man bli egentligen? Jag har bara använt det digitala innan och innan dess ett sånt där man ska få ett plus. Så jag stirrade som ett fån och förstod inte varför testen var negativa och ingen mens kom. Läste instruktionerna noga av en slump och insåg att testen hade varit positiva. 

Grattis till bebisen ts!

• Anonym (Cxx)
    Anonym (?) skrev 2022-05-02 14:05:44 följande:
    Fast dedär är väl ett test där det ska bli ett plus. Alltså negativt.
    Nej de testen där det ska bli ett plus är det ena strecket för kontroll och det andra för resultat. Här är kontrollstrecket bredvid alltså är ta gravid eftersom det är ett streck i varje ruta. 
  • Anonym (Sanna)

Det ska väl bli ett plus i den stora rutan om man är gravid? Jag ser tyvärr bara ett streck där. 
    Men det är sannolikt också för tidigt att testa TS, vänta två-tre dagar och ta ett sånt där digitalt där det står i text om man är gravid eller ej. 
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (Cxx) skrev 2022-05-02 14:28:26 följande:
    Nej de testen där det ska bli ett plus är det ena strecket för kontroll och det andra för resultat. Här är kontrollstrecket bredvid alltså är ta gravid eftersom det är ett streck i varje ruta. 
    Stopp nu. Det test som länkas så är positivt resultat ett lorätt streck. Ts streck är vågrätt och alltså inte positivt.

jag misstänker att ts test är vlearblue rapid och då ska det bli ettplus https://se.clearblue.com/graviditetstest/snabb-detektion
  • Mrs Moneybags
    Det ser ut som att det är den typ av test som ska bli ett plus-tecken. Jag kan inte se något plustecken på din bild, TS, men testa igen lite närmare BIM eller helst på BIM eller någon dag efter...
  • Anonym (Hoppas)

Nej det ska bli ett + vid graviditet, lägger upp ett foto till. Det är ett svagt svagtsvagtsvagt  ljusblått streck + men jag tror upplösningen försämras vid uppladdning, vilket gör det svårare att se.

• Anonym (Stopp)
    Anonym (Hoppas) skrev 2022-05-02 15:28:20 följande:

Nej det ska bli ett + vid graviditet, lägger upp ett foto till. Det är ett svagt svagtsvagtsvagt  ljusblått streck + men jag tror upplösningen försämras vid uppladdning, vilket gör det svårare att se.

Jag ser tyvärr inget. men om det är ett rapid så skall väl det heller inte ge utslag före bim? 
  • Anonym (boob)
    Anonym (Hoppas) skrev 2022-05-02 15:28:20 följande:

Om det är så otydligt så är det bara önsketänkande från din sida.
    När man är gravidså syns det.
    Köp digitala test i framtiden.
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (boob) skrev 2022-05-24 13:42:49 följande:
    Om det är så otydligt så är det bara önsketänkande från din sida.
    När man är gravidså syns det.
    Köp digitala test i framtiden.
    Håller med. Folk verkar gilla att tortera sig med dessa onödiga gissningslekar.
  • Anonym (Y)

Varje gång jag plussat vid graviditet har det aldrig någonsin haft minsta tvivel om att det varit plus. Det har varit tydliga streck även en eller två dagar innan bim.

• Anonym (Bebis?)

Hur har det gått ts?

• Anonym (A)
    Mrs Moneybags skrev 2022-05-02 15:06:07 följande:
    Det ser ut som att det är den typ av test som ska bli ett plus-tecken. Jag kan inte se något plustecken på din bild, TS, men testa igen lite närmare BIM eller helst på BIM eller någon dag efter...
    Håller med
Svar på tråden Nog är det väl ett plus?!