Antagningsprov Nackademin
Någon som har gjort provet och kan berätta ungefär hur det var och vad jag kan förvänta mig?
Någon som har gjort provet och kan berätta ungefär hur det var och vad jag kan förvänta mig?
82 st som varit inne och läst men ingen som vet? =/
Och din kommentar Fast vad vet jag, folk som pluggat kanske hänger på andra forum.. tycker du inte känns negativ? Jag har pluggat ett antal år, men "bara" på universitet, så jag har inte så bra koll på YH. Dessutom är jag nog lite äldre än dig, så YH fanns inte då.
Det går att göra emojis - man får bara göra som förr i tiden!
Och din kommentar Fast vad vet jag, folk som pluggat kanske hänger på andra forum.. tycker du inte känns negativ? Jag har pluggat ett antal år, men "bara" på universitet, så jag har inte så bra koll på YH. Dessutom är jag nog lite äldre än dig, så YH fanns inte då.
Det går att göra emojis - man får bara göra som förr i tiden!
Jag trodde det var tydligt att jag skämtade eftersom jag gjorde en ":)" innan. Självklart finns det ju folk här som pluggat på alla möjliga nivåer. Jag hade bara hoppats på att någon här skulle ha pluggat på just Nackademin. Jag får helt enkelt leta vidare efter vilket forum dom 1000-tals personerna hänger på ;) *Obs - jag är inte seriös, negativ eller dryg, utan jag skämtar bara*
De emojis man kan använda här är ju inte så nyanserade. En glad gubbe i all ära men vill man förtydliga ett mer nyanserat språk så blir det svårt.
Tips att göra en ;) eller :D
:) är inte direkt skämtsam haha, tolkade också den där kommentaren som rätt trist