• Anonym (Otrogen men glad)

    Otroheten var det skönaste sexet...

    Jag kommer bli kölhalad, det vet jag.


    Men jag var gift och jag träffade på en gift kvinna i staden jag studerade på. 


    Jag bodde på hotell, så för egen del var allt riskfritt. Hon behövde dock en ursäkt för att komma hemifrån, men det löste hon.


    Alltså, det var det bästa sexet jag någonsin haft. Hon ville dock bara bli knullad i "tvåan" och det hade jag aldrig gjort innan. Fantastisk upplevelse. 


    Kan berätta mer om ni vill...


    Otrohet kan vara bra och fantastiskt.

  • Svar på tråden Otroheten var det skönaste sexet...
  • Anonym (Agne)

    Grattis till din sköna stund. Ibland kan det vara skönt med sex utan relation. Okomplicerat sex är ofta det bästa. Mer här och nu. 

  • Anonym (Otrogen men glad)

    Absolut. Det var bara så skönt alltihopa. Jag fick uppleva saker jag aldrig gjort förut, samma för henne,,,

  • Anonym (ööö)

    varför skulle vi vilja veta mer detaljer?

    En fråga til dig dock: tror du att det var så skönt för att det var otrohet eller tror du att det var skönt för att just ni två synkade bra. 

  • Anonym (Otrogen men glad)

    Det var en bra fråga...


    Nej, det var inte otroheten faktiskt, det var att den här kvinnan verkligen ville ses och ligga....det gjorde mig tänd. Sen ville hon göra saker med mig som jag aldrig upplevt tidigare.

  • Anonym (Boll)

    Hur tänker du kring din fru nu? är du mer eller mindre sugen på henne?

  • Anonym (Snäckan)
    Anonym (Otrogen men glad) skrev 2022-05-06 15:11:54 följande:

    Det var en bra fråga...


    Nej, det var inte otroheten faktiskt, det var att den här kvinnan verkligen ville ses och ligga....det gjorde mig tänd. Sen ville hon göra saker med mig som jag aldrig upplevt tidigare.


    Då har du brist på ett äkta gensvar hemma. Din fru är inte särskilt tänd på dig?
  • Anonym (Hur)

     Känner du henne sedan innan? Hur bestämdes detta mötet? . 

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Agne) skrev 2022-05-06 15:03:32 följande:

    Grattis till din sköna stund. Ibland kan det vara skönt med sex utan relation. Okomplicerat sex är ofta det bästa. Mer här och nu. 


    Kan inte hålla mer med.  Upptagna män är ofta dom bästa
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-05-26 21:58:10 följande:
    Kan inte hålla mer med.  Upptagna män är ofta dom bästa
    Samma med upptagna kvinnor/tjejer, känns som att de släpper sina hämningar mer i sin otrohetsaffärer....
    Han får aldrig ta mig analt, men det.får.du osv osv 
Svar på tråden Otroheten var det skönaste sexet...