• Jagochminfru

    Jag och min fru letar vänner

    Hej, 

    Jag och min fru bor sedan 7 månader tillbaka vid södra sidan av Stockholm, då vi flyttat en bit ifrån vår tidigare bostad så har vi haft svårt att hitta nya kompisar, syftar mer på ett par som oss för gemensamma aktiviteter.

    De vänner vi haft tidigare har ju mest varit ifrån skolan och barndomsvänner som man nuhar växt ifrån varandra.

    Det börjar kännas lite tråkigt speciellt nu inför sommaren då det hade vart jättekul med ett skönt umgänge.

    Vi är i 24-25 års åldern och om någon befinner sig i samma sits som oss, tveka inte att svara så kanske vi kan länka upp någon gång.

    Vi är ganska mogna "ungdomar" som kommer


    Överens med nästan alla typer av människor, vi skulle klicka bra om ni tycker om att ta någon bira på baren, eller hemma hos varandra, högt i tak (talmässigt), spela bowling eller liknande, grilning, skitsnacka med mera.

    Skäms inte alls för denna tråd, är en utåtgående person men som inte riktigt vet vart man ska börja att hitta par kompisar.

    Mvh
  • Svar på tråden Jag och min fru letar vänner
  • Anonym (Tingeling)
    Jagochminfru skrev 2022-05-06 17:41:54 följande:
    Jag och min fru letar vänner

    Hej, 

    Jag och min fru bor sedan 7 månader tillbaka vid södra sidan av Stockholm, då vi flyttat en bit ifrån vår tidigare bostad så har vi haft svårt att hitta nya kompisar, syftar mer på ett par som oss för gemensamma aktiviteter.

    De vänner vi haft tidigare har ju mest varit ifrån skolan och barndomsvänner som man nuhar växt ifrån varandra.

    Det börjar kännas lite tråkigt speciellt nu inför sommaren då det hade vart jättekul med ett skönt umgänge.

    Vi är i 24-25 års åldern och om någon befinner sig i samma sits som oss, tveka inte att svara så kanske vi kan länka upp någon gång.

    Vi är ganska mogna "ungdomar" som kommer


    Överens med nästan alla typer av människor, vi skulle klicka bra om ni tycker om att ta någon bira på baren, eller hemma hos varandra, högt i tak (talmässigt), spela bowling eller liknande, grilning, skitsnacka med mera.

    Skäms inte alls för denna tråd, är en utåtgående person men som inte riktigt vet vart man ska börja att hitta par kompisar.

    Mvh
    Vart är söder om Stockholm? Har ni barn? Är inte i samma sits men är alltid kul med nya vänner 
  • Jagochminfru

    Mellan Botkyrka och Södertälje 
    Jag har en son på 6 år som jag har på helgerna då han bor i en annan stad med sin mor.

  • Anonym (Tingeling)
    Jagochminfru skrev 2022-05-07 12:33:51 följande:

    Mellan Botkyrka och Södertälje 
    Jag har en son på 6 år som jag har på helgerna då han bor i en annan stad med sin mor.


    ah vad roligt jo men då bor vi i närheten 
  • Anonym (Tingeling)
    Jagochminfru skrev 2022-05-08 20:55:35 följande:

    Ja men då är du mer än vänlig och skicka ett meddelande till oss här så kan vi se vart det leder.

    Mvh 


    Ja men va kul men ni har ju anonym signatur går det o skicka då:)? 
  • Jagochminfru

    Hej igen,
    Har inte den blekaste aning, skapade denna konto för bara denna tråd så är relativt obekant med funktionerna här, dock markerar jag mitt kontos signatur så det borde gå kan man tycka.

Svar på tråden Jag och min fru letar vänner