• Anonym (Gurra)

    Hur känns det att ”återta” sin flickvän/fru efter hennes utflykt?

    För er vars fruar, flickvänner ligger med andra, hur känns det när hon kommer hem och du får ta tillbaka henne liksom. Är det en bra känsla eller? Vet inte om jag täcker in alla alternativ så har jag missat något får väl det som typ stämmer in bäst duga och så skriver du nedan. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur känns det att ”återta” sin flickvän/fru efter hennes utflykt?
  • Anonym (??)
    PernillaPG skrev 2022-05-08 17:08:17 följande:

    Ska bli intressant att följa utvecklingen i denna tråd Skål.


    varför? 
  • PernillaPG
    Anonym (??) skrev 2022-05-08 17:32:46 följande:
    varför? 
    För att se om det är lika för män som hos kvinnor varför man tar tillbaka ett ex.
  • Anonym (Lova)
    PernillaPG skrev 2022-05-08 20:58:11 följande:
    För att se om det är lika för män som hos kvinnor varför man tar tillbaka ett ex.
    Fast nu var det inte att ta tillbaka sitt ex som TS frågade om utan hur det är för de som har en fru/flickvän som knullar med andra. Alltså de är i ett förhållande men en eller båda parter har sex med andra samtidigt. 
  • Anonym (Mman)

    Återta? Efter en sådan utflykt kan hon dra åt helvete, skulle inte ta i henne med tång. 

  • Anonym (Yepp)
    Anonym (Mman) skrev 2022-05-08 21:44:20 följande:

    Återta? Efter en sådan utflykt kan hon dra åt helvete, skulle inte ta i henne med tång. 


    Håller med! Kärlek är inte detsamma som förnedring.
  • Guldnovan
    Anonym (Mman) skrev 2022-05-08 21:44:20 följande:

    Återta? Efter en sådan utflykt kan hon dra åt helvete, skulle inte ta i henne med tång. 


    TS menar nog ett cuck old-scenario. 
  • Anonym (Gurra)
    Guldnovan skrev 2022-05-08 23:27:42 följande:
    TS menar nog ett cuck old-scenario. 
    Nja du är något på spåre, inte enbart cuckold utan jag tänker att det finns andra former som passar in. Tänker närmare att kvinnan är en Hotwife och att hon får ligga med andra inom äktenskapet. 
  • Guldnovan
    Anonym (Gurra) skrev 2022-05-09 07:38:35 följande:
    Nja du är något på spåre, inte enbart cuckold utan jag tänker att det finns andra former som passar in. Tänker närmare att kvinnan är en Hotwife och att hon får ligga med andra inom äktenskapet. 
    Ja...sorry. Hotwife stämmer bättre. 
    Der är iaf en överenskommelse mellan dem. 
Svar på tråden Hur känns det att ”återta” sin flickvän/fru efter hennes utflykt?