• HeaW

    Jag gjorde något korkat...

    Jag vet inte varför, jag är verkligen inte stolt över det :P

    Har BMI idag, den har inte kommit.
    Min cykel är 28 dagar, men ungefär var 4e månad får den för sig att vara 29, sen 29 igen.

    Men mensen har inte riktigt kommit idag fast ont.

    Så vad gjorde jag?
    Jag tog ett ägglossningstest pga låg och läste runt lite.
    Och det visar glad gubbe.

    Och vad hände då då?
    Jo, jag har läst att det KAN visa glad gubbe trots mensen.

    Så här ligger jag och är bitter att jag inte vill ha mens, ber till gudarna att den inte bara är sen
    Och att jag inte kan köpa test förens efter jobbet imorgon.

    Enda tiden jag har är mellan möten, ich då ska jag cykla tillsammans med min chef. HEHHEE

    Visst kan det fortfarande vara så att ett clearblue ägglossningstest kan visa falskt positiv graviditet, för att det även kan ge utslag på mens?

  • Svar på tråden Jag gjorde något korkat...
  • Gasellen87

    När jag va gravid sist så hade jag inga gravtest hemma så tog ett äl test och de va sjukt starkt positivt. Dagen efter köpte jag ett graviditetstest och även det var väldigt positivt, lillasyster är 2 månader nu. Hoppas på samma för dig :) 

  • HeaW

    Grattis! Så mysigt :)

    Hehe ja, faktum är att jag är inne i en avvänjningsperiod att både sluta googla och testa.
    Jag klarade mig faktiskt ifrån Google fram till för 5 dagar sen, och därför jag inte har några tester hemma.
    Jag börjar tro att jag seriöst jinxsar saker.

    Tack! Får fint försöka hålla fokus imorgon om den inte dyker upp inatt ????

  • HeaW

    Det var en graviditet!
    Men, farligt ändå att göra ett ägglossningstest:)

    Andra symptomer jag har:
    Saharatorr där nere. Klibbig mjölkvit flytning om ens något.
    Idag efter sex är jag krustorr och svider lite.
    Brösten är orimligt stora men inte ont eller ömma.
    Känslan är mer... pirrar i huden på utsidan, små stickningar.
    Och värk i magen fram och tillbaka. Som att mensen ska komma när som.
    Och nu förstår jag att det kan vara en anledning till att jag varit så sjukt trött en vecka, alltså riktigt trött på ett ovanligt sätt, MEN är också pollen och fullt ös på jobbet.

    Inga andra symptomer :)

    Bara en mysig man som gav tre röda rosor och den "första nallen" om den får stanna kvar där inne med orden "ojojoj kommer du ringa med en liten klocka nu när du vill något " 
    Hehehhe ?? <3

Svar på tråden Jag gjorde något korkat...