• examineme

    Kvinnor 50+ , vill ni ha yngre män?

    Jag vänder mig till er kvinnor som är 50+
    Söker ni yngre män i både långvariga relationer och tillfälliga?

    Jag har länge dragits till äldre kvinnor men har haft svårt att hitta någon som vill ha en yngre partner. Finns ni?

  • Svar på tråden Kvinnor 50+ , vill ni ha yngre män?
  • Anonym

    Nej
    Jag vill helst inte visa upp min åldrade kropp inför någon, ännu mindre inför en yngre man.
    Skulle bara skämmas.

  • examineme

    Men vad är då alternativet? Att leva i ensamhet?
    Jag tycker att kvinnor med åldern ofta får finare kroppar

  • Anonym (Yngre i sinnet?)

    Jag skulle inte vilja träffa någon speciellt mycket yngre, men jag vill att han som mig är ung i sinnet med barnslig humor och barnsligt beteende. Har han vuxna barn, som passerat tonårsstadiet där man alltid skäms för sina föräldrar, som fortfarande skäms för honom när de är 20+, ja då kan jag nog ha hittat en soulmate. 

  • examineme

    Yngre i sinnet:

    Vart går gränsen åldersmässigt?
    Ung i sinnet är ju inte så svårt men tänker mer på om män i 50+ kanske inte kan erbjuda samma saker som yngre män?
    Beror väl lite på vad man vill ha ut av relationen

  • Anonym (Yngre i sinnet?)
    examineme skrev 2022-05-10 23:47:37 följande:

    Yngre i sinnet:

    Vart går gränsen åldersmässigt?
    Ung i sinnet är ju inte så svårt men tänker mer på om män i 50+ kanske inte kan erbjuda samma saker som yngre män?
    Beror väl lite på vad man vill ha ut av relationen


    13 år yngre än mig är ok. Då är han ändå 40. "Yngre gubbåldern" även kallad. Helt ok. Men inte yngre än så. Ungefär 13 år upp med är ok.
  • Anonym (Nope)

    Nej. Jag vill ha en man i ungefär samma ålder som mig. Jag är 2år äldre än maken.

  • examineme
    Anonym (Yngre i sinnet?) skrev 2022-05-10 23:55:38 följande:
    13 år yngre än mig är ok. Då är han ändå 40. "Yngre gubbåldern" även kallad. Helt ok. Men inte yngre än så. Ungefär 13 år upp med är ok.
    40årskris? Skrattande gubbåldern haha

    Så ett spann på 26år är okej, 13 upp, 13 ned.
    Vad skulle en yngre man kunna erbjuda dig som du saknar förutom det yngre sinnet? Söker du äventyr?
  • examineme
    Anonym (Nope) skrev 2022-05-10 23:59:00 följande:

    Nej. Jag vill ha en man i ungefär samma ålder som mig. Jag är 2år äldre än maken.


    Har din make det du söker i en relation?
    Hoppas ni har det bra och kan vara lite småbarnsliga ibland och unga i sinnet som en annan har skrivit =)
  • Anonym (Yngre i sinnet?)
    examineme skrev 2022-05-10 23:59:45 följande:
    40årskris? Skrattande gubbåldern haha

    Så ett spann på 26år är okej, 13 upp, 13 ned.
    Vad skulle en yngre man kunna erbjuda dig som du saknar förutom det yngre sinnet? Söker du äventyr?
    Jag vet att du fiskar efter tankar på sex och stånd, jag är gammal men inte dum :) Men nej, så länge den funkar halvt ok en gång eller två i veckan är jag mer än nöjd. Är ju ingen vidare sexatlet själv heller.

    Jag söker inte så mycket äventyr, mer någon att vara barnslig ihop med, skratta med, gräla med, hitta på grejer med, bli arg för att han glömt ta ut soppåsen på och ha halvdant sex 1-2 ggr i veckan med. 
  • examineme
    Anonym (Yngre i sinnet?) skrev 2022-05-11 00:12:00 följande:
    Jag vet att du fiskar efter tankar på sex och stånd, jag är gammal men inte dum :) Men nej, så länge den funkar halvt ok en gång eller två i veckan är jag mer än nöjd. Är ju ingen vidare sexatlet själv heller.

    Jag söker inte så mycket äventyr, mer någon att vara barnslig ihop med, skratta med, gräla med, hitta på grejer med, bli arg för att han glömt ta ut soppåsen på och ha halvdant sex 1-2 ggr i veckan med. 
    Du sa det inte jag :)
    Tror du det är lättare att hitta det du söker med en yngre partner eller går det att hitta barnsliga 50+ män?
    Blir män ofta tråkigare med åldern medans kvinnor söker mer spänning och äventyr med stigande ålder?

    Nyfiken på vad jag har att vänta mig
Svar på tråden Kvinnor 50+ , vill ni ha yngre män?