• Fluxghost

    Vilket år kommer Sverige endast ha kvinnliga partiledare?

    Vilket år tror ni Sverige endast kommer ha kvinnliga partiledare?
    Jag gissar på 2030.
  • Svar på tråden Vilket år kommer Sverige endast ha kvinnliga partiledare?
  • EnAnonumius

    Jag skiter i könet på en partiledare..

    För mig är det vettigare att satsa på koptens och enbart se till kompetensen, vilket är det viktigaste.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Fluxghost

    Nu är det ju bara Jimmy och Uffe kvar sedan är det bara unga fräscha kvinnor kvar så slipper vi all gamla trötta gubbjävlar :)

  • EnAnonumius
    Fluxghost skrev 2022-05-11 22:24:13 följande:

    Nu är det ju bara Jimmy och Uffe kvar sedan är det bara unga fräscha kvinnor kvar så slipper vi all gamla trötta gubbjävlar :)


    Jaha..
    Så du är en person som anser att kompetensen sitter i könsorganet och endast där?
    Och endast "unga kvinnor" kan vara kompetenta bara för att det är kvinnor?
    En dag så kommer även dessa kvinnor att bli trötta gummjävlar..

    Som sagt, jag skiter i om en person har kuk eller fitta mellan benen. Jag anser att kompetens skall, och endast kompetensen skall vara meriterande.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Fluxghost
    EnAnonumius skrev 2022-05-11 22:46:53 följande:
    Jaha..
    Så du är en person som anser att kompetensen sitter i könsorganet och endast där?
    Och endast "unga kvinnor" kan vara kompetenta bara för att det är kvinnor?
    En dag så kommer även dessa kvinnor att bli trötta gummjävlar..

    Som sagt, jag skiter i om en person har kuk eller fitta mellan benen. Jag anser att kompetens skall, och endast kompetensen skall vara meriterande.
    Ung kvinna ligger i tiden om man får vara lite spetsfyndig.
  • Anonym (Symbolpolitik)
    EnAnonumius skrev 2022-05-11 22:46:53 följande:
    Jaha..
    Så du är en person som anser att kompetensen sitter i könsorganet och endast där?
    Och endast "unga kvinnor" kan vara kompetenta bara för att det är kvinnor?
    En dag så kommer även dessa kvinnor att bli trötta gummjävlar..

    Som sagt, jag skiter i om en person har kuk eller fitta mellan benen. Jag anser att kompetens skall, och endast kompetensen skall vara meriterande.
    Varför var det en sån stor grej att vi fick en kvinnlig statsminister om nu könet inte spelar någon roll?
  • Postman

    Tja men den utkvotering som tyvärr sker med män nu så skulle jag inte bli förvånad om vi har i stort sett bara kvinnor typ 2030. Det är sorgligt med den könsfixering som är i landet.

  • Postman
    Fluxghost skrev 2022-05-11 22:53:44 följande:
    Ung kvinna ligger i tiden om man får vara lite spetsfyndig.

    Varför skulle det ligga i tiden?
  • Postman
    Anonym (Symbolpolitik) skrev 2022-05-11 23:04:12 följande:
    Varför var det en sån stor grej att vi fick en kvinnlig statsminister om nu könet inte spelar någon roll?

    För att media är dominerat av feminister och gärna vill blåsa upp allt som har med kvinnor att göra.
  • Anonym (Symbolpolitik)
    Postman skrev 2022-05-11 23:07:58 följande:

    Tja men den utkvotering som tyvärr sker med män nu så skulle jag inte bli förvånad om vi har i stort sett bara kvinnor typ 2030. Det är sorgligt med den könsfixering som är i landet.


    Störst genomslag skulle det förmodligen få om SD fick en kvinnlig partiledare.
  • EnAnonumius
    Anonym (Symbolpolitik) skrev 2022-05-11 23:04:12 följande:
    Varför var det en sån stor grej att vi fick en kvinnlig statsminister om nu könet inte spelar någon roll?
    Jag skrev att" JAG skiter i könet på partiledare". 
    Vilken del av det var mest komplicerat att förstå?

    Varför DE ANDRA (media b.la) fråga dem. 
    Jag vet ärligt talat inte och som sagt jag bryr mig inte heller av varför de gjorde en så stor grej av det också.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Vilket år kommer Sverige endast ha kvinnliga partiledare?