• Anonym (GES)

    Protesbröst- en dealbreaker eller?

    Om en kvinna opererat bort ett bröst och ersatt detta med ett silikonbröst är detta en sak du vill veta innan du följer med henne hem och om du får veta innan, spelar det någon roll om du följer med henne hem eller inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Protesbröst- en dealbreaker eller?
  • Anonym (GES)

    Du som svarar att det är konstigt, hur tror du att du skulle reagera? Gå därifrån eller köra på och kanske inte återvända eller? 

  • Anonym (galet)

    GES! 

    Vet du att kvinnor som gör rekonstruktioner av ett eller två förlorade bröst, orsakade av cancer, efter läkning får om de vill motsvarande implantat som friska kvinnor??? Implantaten består av allt från koksaltlösningar till kroppsfett.

    REagerar du i så fall också på artificiella bröst hos friska kvinnor?? Eller enbart på dem med bröstimplantat på grund av cancer?

    Drar du samma resonemang gällande kvinnor med bortopererad livmoder? Eller på män med opererad prostata med potenssvikt orsakad av cancer? Bör inte alla parter bekanta sig och uppleva tillräckligt förtroende och samtala om sin bakgrund och prövningar innan "sängkammarscenen" kommer till. Om tid används till kännedom om sin älskare/älskarinna/blivande partner är korten redan lagda på borden. Ställning tas då. Om rätta känslan är din undran betydelselös.

    Fattar nada av din frågeställning ärligt talat! Mer än att den är grovt och olovligt diskriminerande av kvinnor som kämpat sig igenom värsta prövningen. Och för vilka överlevnaden betyder mer än estetiken. Fatta??

    Tala om var du finner en motsvarande frågeställning rörande mäns prostata??

     

     

  • Anonym (Va?)

    Du undrar alltså hur många som skulle vägra knulla  en kvinna som överlevt cancer? 

  • Anonym (Va?)
    Anonym (galet) skrev 2022-05-14 23:38:08 följande:

    GES! 

    Vet du att kvinnor som gör rekonstruktioner av ett eller två förlorade bröst, orsakade av cancer, efter läkning får om de vill motsvarande implantat som friska kvinnor??? Implantaten består av allt från koksaltlösningar till kroppsfett.

    REagerar du i så fall också på artificiella bröst hos friska kvinnor?? Eller enbart på dem med bröstimplantat på grund av cancer?

    Drar du samma resonemang gällande kvinnor med bortopererad livmoder? Eller på män med opererad prostata med potenssvikt orsakad av cancer? Bör inte alla parter bekanta sig och uppleva tillräckligt förtroende och samtala om sin bakgrund och prövningar innan "sängkammarscenen" kommer till. Om tid används till kännedom om sin älskare/älskarinna/blivande partner är korten redan lagda på borden. Ställning tas då. Om rätta känslan är din undran betydelselös.

    Fattar nada av din frågeställning ärligt talat! Mer än att den är grovt och olovligt diskriminerande av kvinnor som kämpat sig igenom värsta prövningen. Och för vilka överlevnaden betyder mer än estetiken. Fatta??

    Tala om var du finner en motsvarande frågeställning rörande mäns prostata??

     

     


    Håller med och jag har anmält ts. Mycket märkligt har jag läst men det här tar priset enligt mig. 
  • Anonym (galet)
    Anonym (Va?) skrev 2022-05-14 23:51:18 följande:
    Håller med och jag har anmält ts. Mycket märkligt har jag läst men det här tar priset enligt mig. 
    Bra. Vem är i farten med dessa märkliga ts? Kryddar rikligt med amerikanska uttryck.
  • Anonym (Ff)
    Anonym (Va?) skrev 2022-05-14 23:51:18 följande:
    Håller med och jag har anmält ts. Mycket märkligt har jag läst men det här tar priset enligt mig. 
    Jag tolkade det som att TS är kvinna med implantat efter cancer som vill klura ut om hon kommer bli accepterad av ett "ligg"... Står det någonstans att TS är en man?
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Ff) skrev 2022-05-15 00:53:15 följande:
    Jag tolkade det som att TS är kvinna med implantat efter cancer som vill klura ut om hon kommer bli accepterad av ett "ligg"... Står det någonstans att TS är en man?
    Nej det står ingenstans. Min tolkning är att det är en man som inte riktigt tänkte klart innan han tryckte iväg tråden. 
    Kanske inspirerad av den andra ts som handlar om man i ett tidigt skede informerar om saknade kroppsdelar eller ej. 
  • Anonym (galet)
    Anonym (Ff) skrev 2022-05-15 00:53:15 följande:
    Jag tolkade det som att TS är kvinna med implantat efter cancer som vill klura ut om hon kommer bli accepterad av ett "ligg"... Står det någonstans att TS är en man?
    På forumet föreligger för närvarande en hög inflation av trådstarter av någon som utger sig för att vara kvinna. Därav pyttelitet svårtolkat om vår ts här är kvinna eller man. Men om du noggrant läser igenom svarsalternativen i trådens enkät i starten råder inga tvivel om att vi har att göra med en man. Ett par poäng psykologi räcker för slutsatsen.
Svar på tråden Protesbröst- en dealbreaker eller?