Hjälp styla mig och mina cargobyxor!
Jag har köpt mörkblå, svarta och gröna cargobyxor till i sommar. Vilken sorts topp ska jag ha till det? Jag är lite begränsad då jag gärna vill dölja magen då den inte precis är platt. Jag har gått med en lite lös top under och en uppknäppt skjorta ovanpå hittills men vill gärna ha fler förslag. Jag vet att det bästa vore en tajt topp då byxorna är lite lösa och stora men jag passar inte i det längre så tänk på att jag måste dölja magen när ni ger förslag. Men jag vill ju inte heller se större ut än jag är och som ett tält om det inte blir någon form alls på byxor och topp.
En annan sak är det här med vita sneakers. Jag tycker att dom skiner upp så mycket och jag brukar nästan aldrig blanda mer än två färger så vilken sorts skor ska jag ha om jag inte vill ha sandaler? Blir det fult med säg blå byxor, rosa topp och så kritvita sneakers till det och en blå eller rosa handväska?
Och vad är hemligheten med att ha korta strumpor som inte hasar ner under hälen när man går??? Jag har inte knäckt den frågan än hur många olika strumpor jag än har testat med.