Hjälp!!
Hej, jag behöver akut inom 1 vecka lösa ca 1500kr. Alla råd uppskattas. Kan tyvärr inte låna av någon och tänker inte plocka pant.
Hej, jag behöver akut inom 1 vecka lösa ca 1500kr. Alla råd uppskattas. Kan tyvärr inte låna av någon och tänker inte plocka pant.
Erbjud dig klippa gräs? Rensa rabatter ? Va lite kreativ, som ex måla / laga osv.
Det beror ju på till vad du behöver pengar. En räkning som ligger efter?- ring företaget och be om uppskov. Annars är det väl sälja nåt som gäller. Bakluckeloppis. Var hundvakt, barnvakt eller liknande.
Erbjud dig klippa gräs? Rensa rabatter ? Va lite kreativ, som ex måla / laga osv.
Majorna har loppis den 28
Du kan stå där gratis och sälja värt så jävla mycket
Majorna har loppis den 28
Du kan stå där gratis och sälja värt så jävla mycket
Tigga eller panta burkar kan fixa biffen!
Pantbank. Eller sälja dator, tv, padda, bil eller andra värdesaker.
Hur tänker du där? Du säger att du är i behov av pengar men du tänker inte göra vissa saker som att panta burkar eller låna av någon? Då är du tydligen inte behov av pengar eftersim du inte är beredd att göra vad som helst. Det brukar alltid finnas ngn man kan låna pengar av vid behov men du kanske har missköt det tidigare och därav att du inte kan låna pengar? Livet är inte lätt ibland när man inte är beredd att göra allt för att få ihop pengar.
Din inställning gör att du ändå kommer att duka under i framtiden. Så dig tänker jag inte hjälpa.
/Burkpantaren
Men vad är du villig att göra då?
Skulle jag behöva 1500:- snabbt, så skulle jag ta ut lite fonder.... Men jag antar att det liksom inte finns.
I andra hand skulle jag titta hemma om saker att sälja, typ gammal cykel, barnvagn osv.
I tredje hand hade jag tagit ett lån, bett om uppskov.
SEN kommer jag till punkten där jag eventuellt skulle fråga min pappa/bror ....
var bor du ?