• Anonym (Funstuff)

    ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?

    Har du/ni en sexleksak hemma?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?
  • Anonym (Madde)

    Jag har ingen men kan ju inte svara på om min man har en.

  • Anonym (Funstuff)
    Anonym (Madde) skrev 2022-05-21 17:43:22 följande:

    Jag har ingen men kan ju inte svara på om min man har en.


    Ok, ni har vissa hemligheter för varandra? Tycker du kan svara att ni inte har, eftersom du inte vet. 
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Funstuff) skrev 2022-05-21 18:32:43 följande:
    Ok, ni har vissa hemligheter för varandra? Tycker du kan svara att ni inte har, eftersom du inte vet. 
    Hemligheter eller inte. Lite privatliv kan man ju ha trots man är ett par. 
    Jag svarade som du rekommenderade.
  • Anonym (Man 53 år)

    Jag har, till mig (man), flera stycken. Används dock ej då de inte funkar på mig tyvärr. Pluggar tre olika och anal vibrator.

    Min fru har en (köpt till oss av mig. Används dock ej då hon inte tycker om den tyvärr. Vibrator/ massage Lelo, svindyr och används alltså inte. Funkar inte på mig heller tyvärr...

     

  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Funstuff) skrev 2022-05-21 17:38:52 följande:
    ?Det finns en dildo i varje hem? - stämmer det?

    Har du/ni en sexleksak hemma?


    Urvalet här på FL i tråd om sex och samlevnad ger nog väldigt dålig representativt urval att dra några som helst slutsatser av resultatet. Kan vara bra att tänka på!
  • Gameofthrones

    Behöver ingen dildo. Har en mänsklig dvs min man. Han är världsbäst i sängen!

  • Anonym (Lonny)

    Vi har två. En traditionell, hård vibratorstav som jag mest använder när jag onanerar, skönt där bak. Och så en satisfyer som jag köpte till frun och som hon hanterar själv och kommer av på någon minut. Väldigt effektiv. 

  • Anonym (J)

    Jag skaffade en Satisfyer vid 35-årsåldern, innan dess aldrig haft nånting. 

  • Freddie K

    Jag har en dildo och två massagestavar. Dildon använder jag sällan då jag inte får in den för jag är så trång, men massagestavarna använder jag ofta. Det är så skönt!


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden ”Det finns en dildo i varje hem” - stämmer det?