• Humlan88

    Sakna någon som inte behandlar en väl? Är det något fel på mig?

    Brutit kontakten med en kille som varit en vän i ca 8 år. Och lite mer till å från sen pt år tillbaka. Dock var han manipulativ och kontrollerande. Ville kolla min messeenger konversation. När jag hälsade på ville han veta EXAKT när jag skulle komma å när ja skulle gå. Nu har vi igen kontakt å han har börjat träffa någon ny. Dock känner jag ibland sån enorm saknad fast jag egentligen aldrig riktigt var kär. Är det något fel på mig? Varför känner jag saknad till någon som inte behandlat mig bra? 

  • Svar på tråden Sakna någon som inte behandlar en väl? Är det något fel på mig?
  • Guldnovan

    Du är inte ensam....De få  goda stunderna uppväger ibland de dåliga och man tänker helt fel. Inte friskt alls. Men det händer och jag blir helt brydd på mig själv när jag upptäcker det. Då tänker jag så här, om min dotter berättar liknande, vad skulle jag råda henne? 

  • Humlan88
    Guldnovan skrev 2022-05-23 21:43:24 följande:

    Du är inte ensam....De få  goda stunderna uppväger ibland de dåliga och man tänker helt fel. Inte friskt alls. Men det händer och jag blir helt brydd på mig själv när jag upptäcker det. Då tänker jag så här, om min dotter berättar liknande, vad skulle jag råda henne? 


    Lämna :/
Svar på tråden Sakna någon som inte behandlar en väl? Är det något fel på mig?