• NHaglund

Ägglossning eller inte?

Hej! Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig för mina frågor så jag testar om någon varit med om liknande här.

Det är såhär att jag och min man försökt bli med barn i snart ett år utan någon större framgång. Jag började med att ta temp varje morgon men eftersom jag jobbar natt så sover jag aldrig samma tidpunkter och det blev aldrig rätt. 
    Jag testade ägglossningstester men fick aldrig utslag med vanliga test, fick "positiva" utslag på CB digitala tester ett par gånger men det blev aldrig något där heller. 
    Nu de senaste månaderna har jag däremot gått efter fertiltsekret. Detta har funkat mycket bättre och jag har kunnat följa detta, i fredags 20/5 fick jag något som såg ut som toppsekret och sen har det varit vattningt sedan dess. Jag fick igår 23/5 en snabb molande värk i magen som sedan avtog helt (brukar sällan få ägglossningsvärk) men nu vet jag inte alls hur jag ska tänka.

Hade jag ÄL 20/5 eller igår när jag fick värken? Har sedan den molande värken känt av magen på ett annat sätt.  

Sen undrar jag om där är fler som jobbat/jobbar natt som haft svårt att bli med barn?

Tacksam för svar. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Ägglossning eller inte?