• MaddieG

    Kom på oss

    Jag har strulat med min väns kille några gånger. Förra helgen så var min sambo bortrest pga svensexa och min kompis var på hos hennes släkting. Jag och min väns kille spenderade hela helgen i deras lägenhet och vi hade sex. Min vän hade sagt till sin kille att hon skulle komma hem på söndagkväll så vi visste när jag skulle gå så hon inte misstänkte något.

    Problemet var att hon kom hem i Söndagsmorse och vi hörde inte att hon kom. Hon kom på oss i våran akt och blev helt hysterisk, skrek till oss båda att vi är äckliga svin mm. Sedan när jag skulle gå så skrek hon samma sak till mig och att hon aldrig mer vill se mig hon bokstavligen kickade mig i rumpan ( Gjorde riktigt ont), 
    Självklart förstår jag att hon är besviken men hennes beteende mot mig är inte ok.

    Min vän har skvallrat till min sambo som har slängt ut mig, han packade mina väskor utan att lyssna på vad jag hade att säga. Som sagt blivit behandlad som ett svin av dem båda.

    Jag har försökt att be min vän om förlåtelse men hon säger att hon inte vill prata med ett äckel som mig? Sedan lägger hon på luren. Men hennes kille har hon inte ens slängt ut?

    Känns som de bara är jag som har blivit straffad i de hela. Och tycker att jag inte skulle få så mycket skit.

    men jag vill verkligen bli vän med min vän igen, tyvärr är de nog helt körd med mitt förhållande till sambo/ex.

    hur ska jag bete mig för att få hennes respekt?

  • Svar på tråden Kom på oss
  • Anonym (Sara)

    Verkligen dålig stil av henne. Du hade ju inte gjort något fel alls! Vill du verkligen vara vän med en sån som henne som skriker på dig och sparkar dig? Dumt av din kille också att slänga ut dig. 


    ironi 

  • MaddieG
    Anonym (Sara) skrev 2022-05-26 19:31:55 följande:

    Verkligen dålig stil av henne. Du hade ju inte gjort något fel alls! Vill du verkligen vara vän med en sån som henne som skriker på dig och sparkar dig? Dumt av din kille också att slänga ut dig. 


    ironi 


    Men du, varför håller du på så???

    jag har inte påstått att jag inte har gjort något fel. Men däremot så tycker jag att jag blir straffad lite väl hårt
  • Gameofthrones

    Det klart att ert var rätt av henne tror du att du gör rätt? Fan är du gjord av bubbelplast eller? 

  • Anonym (T)
    MaddieG skrev 2022-05-26 19:24:19 följande:
    Kom på oss

    Jag har strulat med min väns kille några gånger. Förra helgen så var min sambo bortrest pga svensexa och min kompis var på hos hennes släkting. Jag och min väns kille spenderade hela helgen i deras lägenhet och vi hade sex. Min vän hade sagt till sin kille att hon skulle komma hem på söndagkväll så vi visste när jag skulle gå så hon inte misstänkte något.

    Problemet var att hon kom hem i Söndagsmorse och vi hörde inte att hon kom. Hon kom på oss i våran akt och blev helt hysterisk, skrek till oss båda att vi är äckliga svin mm. Sedan när jag skulle gå så skrek hon samma sak till mig och att hon aldrig mer vill se mig hon bokstavligen kickade mig i rumpan ( Gjorde riktigt ont), 
    Självklart förstår jag att hon är besviken men hennes beteende mot mig är inte ok.

    Min vän har skvallrat till min sambo som har slängt ut mig, han packade mina väskor utan att lyssna på vad jag hade att säga. Som sagt blivit behandlad som ett svin av dem båda.

    Jag har försökt att be min vän om förlåtelse men hon säger att hon inte vill prata med ett äckel som mig? Sedan lägger hon på luren. Men hennes kille har hon inte ens slängt ut?

    Känns som de bara är jag som har blivit straffad i de hela. Och tycker att jag inte skulle få så mycket skit.

    men jag vill verkligen bli vän med min vän igen, tyvärr är de nog helt körd med mitt förhållande till sambo/ex.

    hur ska jag bete mig för att få hennes respekt?


    Detta är väl inte första tråden du startat med samma tema?

    Sorry, det är inte fredag idag. 
  • Anonym (Olvertina)

    Tough shit, men vad fan hade du förväntat dig egentligen? Att allt skulle fortsätta som förut efter att du och din väns kille svinat och fullständigt svikit både din väns och din sambos förtroenden? Hur hade du själv reagerat om du kommit på din vän med att knulla med din sambo i ert sovrum? 

  • Gameofthrones

    Jag hoppas att detta är inte är en trolltråd jag är så jävla trött på dom och sen att du har mage att kommentera att din vän gjorde fel!? Du är det största misstaget

    Antingen har du varit med om detta och blivit sårad och du ger igen. Eller så har du svårt släppa in kärlek och du gåton i andras privatliv.

    Men den dagen du blir kär på riktigt då hoppas jag att din kärlek är en skitstövel som du. Fattar mig inte på folk som knullar andras partners! 

  • MaddieG
    Gameofthrones skrev 2022-05-26 19:49:17 följande:

    Det klart att ert var rätt av henne tror du att du gör rätt? Fan är du gjord av bubbelplast eller? 


    Vad menar du med bubbelplast?
  • Gameofthrones
    MaddieG skrev 2022-05-26 19:53:40 följande:
    Vad menar du med bubbelplast?
    Poff, hjärnceller. Poff, Poff. Du har inga. 
  • Anonym (Nyfiken)

    Om det nu är en ?riktig? historia så måste jag bara få höra hur det går till när man börjar strula med vännens sambo??? Tänker att det inte kan va jätte självklart att ta första steget utan att vara orolig för att få problem redan där??

  • MaddieG
    Anonym (Olvertina) skrev 2022-05-26 19:53:01 följande:

    Tough shit, men vad fan hade du förväntat dig egentligen? Att allt skulle fortsätta som förut efter att du och din väns kille svinat och fullständigt svikit både din väns och din sambos förtroenden? Hur hade du själv reagerat om du kommit på din vän med att knulla med din sambo i ert sovrum? 


    Nej, jag har ju fått mitt straff genom att min sambo slängde ut mig. Men min väns kille har bara fått en utskällning en så länge. Känner mig ju som ett större svin för att jag fick hårdare straff 
Svar på tråden Kom på oss