• lipa3646

    Hur vanligt är det att cb visar 2-3 på äl 10?

    Som rubriken lyder, är detta vanligt? 

  • Svar på tråden Hur vanligt är det att cb visar 2-3 på äl 10?
  • Jag är bara jag

    Hittar ingen statistik och tvivlar att det ens finns. Den visar rätt antal veckor till 92% hittade jag däremot. Hcg kan variera ganska mycket inom en och samma vecka så de där testen tycker då jag personligen inte är fullt pålitliga. Dessutom är hcg mycket högre om man väntar tvillingar och då blir testet helt fel. Du kan mao räknat fel på äl, väntar två eller har bara högt hcg tidigt fast det är bara en. Tiden får utvisa.

  • lipa3646
    Jag är bara jag skrev 2022-05-27 14:55:37 följande:

    Hittar ingen statistik och tvivlar att det ens finns. Den visar rätt antal veckor till 92% hittade jag däremot. Hcg kan variera ganska mycket inom en och samma vecka så de där testen tycker då jag personligen inte är fullt pålitliga. Dessutom är hcg mycket högre om man väntar tvillingar och då blir testet helt fel. Du kan mao räknat fel på äl, väntar två eller har bara högt hcg tidigt fast det är bara en. Tiden får utvisa.


    Tusen tack för ditt svarSkrattande o va gulligt av dig att leta efter statestik  Glad min äl har jag full koll på, jag har googlat sönder telefonen efter svar men inte hittat statistik heller, första cb testet trodde jag de va fel på så gjorde ett till en timme senare som visa samma trots att de bara kom fem droppar på testet, så de va därför jag kastade ut frågan om flera har fått samma svar så tidigt.
  • Jag är bara jag

    Jag har läst både om de som fått flera veckor "för" tidigt och för få veckor "för" sent. Oftast har allt varit helt okey ändå. Testen inger dock en viss oro varför jag är lite motståndare till dom. Som bäst kan man använda dom för att se om antalet veckor ökar för att då åtminstone ha hopp om att allt är bra. Men endast VUL ger klart besked hur eller hur. Tycker dock absolut inte du ska vara orolig över antalet veckor. Du ligger högt i hcg och du får snart veta varför. Glad

  • lipa3646

    Har aldrig testat med detta test innan, har tre kids sedan tidigare och kan nu ställa mig i ledet bakom dig om att det kanske inte är den bästa uppfinningen Skrattande

Svar på tråden Hur vanligt är det att cb visar 2-3 på äl 10?