• Alfonsmamma

Positivt efter 1 h

Hej! Tog ett test, kissade och väntade sedan i ca 1 min och de va negativt. Gick då ut med ena barnet och lekte och kom sen in och skulle slänga de å då va de ett ganska starkt plus. kan de vara så att de betyder positivt eller ska jag anta att tiden utgått å de är ?torkat?. Vill inte ha ett barn till då jag har 3 men är nu panikslagen. 

• Svar på tråden Positivt efter 1 h
  • Carina82
    Alfonsmamma skrev 2022-05-28 20:32:44 följande:
    Positivt efter 1 h

Hej! Tog ett test, kissade och väntade sedan i ca 1 min och de va negativt. Gick då ut med ena barnet och lekte och kom sen in och skulle slänga de å då va de ett ganska starkt plus. kan de vara så att de betyder positivt eller ska jag anta att tiden utgått å de är ?torkat?. Vill inte ha ett barn till då jag har 3 men är nu panikslagen. //

Hej! Vad stod det i instruktionen till testet? Om det stod att det skulle avläsas efter en minut så skulle jag lita på det (kanske är ett torkstreck eller nåt). Om det skulle avläsas efter längre tid (3 minuter är ju vanligt) skulle jag ta ett nytt test imorgon. Håller tummarna att det visar det du vill, och att du inte är gravid Hjärta
Svar på tråden Positivt efter 1 h