Tips på singelresor eller andra singelaktiviteter?
Hej!
Har börjat (i sista minuten...) kolla på singelresor och liknande aktiviteter för singlar. Har tänkt att jag skulle få in detta under semestermånaden (mitten av juli-augusti)..
Behöver få lite tips om bra arrangörer etc med rimliga priser inom Sverige! Vid en snabb googling, ganska dyrt och ganska enkelspårigt (t ex 15000kr för en femdagars vandring i Bohuslän).
Jag är intresserad av aktiviteter i Uppsalaområdet för dag- och kvällsaktiviteter. Blir det längre resor så är jag öppen för förslag (inom Sverige då jag ännu inte har något pass). Tänker mig både helger/långhelger och dags- och kvällsaktiviteter. Är väl mer intresserad av mat/dryck/museum/kultur/stadsliv än att vandra/springa/cykla vid en sådan aktivitet.
Verkar vara mycket vandring (ganska dyrt - både själva resan och om man ska köpa kläder etc som lämpar sig för detta) och drejning (ganska ointresserad av detta) som finns.... Är såklart öppen för förslag utanför min comfort zone.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-05-29 13:41
Eller söker kanske inte efter uttalade singelresor utan aktiviteter där det kan finnas singlar på. Kanske gruppresor och gruppaktualiteter som delvis är inriktade till personer som reser/aktiverar sig ensamma.