• Wed 1 Jun 2022 17:48
    3508 visningar
    2 svar
    2
    3508

    Panik

    Är 27 år singel och lever för tillfället hemma hos mina föräldrar och har absolut inte den karriär jag vill. Börjar få panik, kommer jag någonsin hitta hem? Mitt vuxna liv har bestått mycket av psykisk ohälsa och någon sort inneboende rastlöshet har fått mig att gång på gång bryta upp min tillvaro och nu står jag och känner att tiden har glidit ur mina händer och att jag inte har någonting. 

    Ville skriva av mig, någon som känner liknande?

  • Svar på tråden Panik
  • Wed 1 Jun 2022 22:23
    #1

    Du är 27 år och har hela livet framför dig. Karriär och framgång är inte nån väg till lycka. Lägg din tid på att optimera dig själv och att hjälpa andra så ska du se att du blir mer till freds.

  • Thu 2 Jun 2022 01:45
    #2

    Känner precis sådär med TS.

    Har nu kommit till punkten där jag bara vill finna lugn och ro, få leva i trygghet samt få rutin på tillvaron. Att finna mig en partner känns hopplöst idag.

    Jag tror på idén om att arbeta ihop till ett torp och sedan hitta sig ett i närheten av ett arbete man redan trivs med. Först då kanske man kan börja känna sig lugn. Återigen svårt vad gällande partner. 

    Du verkar åtminstone vara en kvinna så du kommer ju alltid kunna hitta dig en man, om du vill och inte drar dig till dåliga män. 

Svar på tråden Panik