• Anonym (Vadjaglängtar)

    Längtar så

    Vad jag längtar efter att du ska höra av dig. Att du ska komma hit. Att du ska kyssa mig som bara du kan. Smeka mig och visa mig hur mycket du vill ha mig. Det är svårt för dig att komma loss, jag vet. Du är ovan med situationen. Säkert väldigt rädd att det ska uppdagas. Att hon ska komma på dig. Att du träffar mig. Fortfarande. Efter all denna tid. Att du vill ha mig. Fortfarande. Det är fel detta, jag vet, men jag kan inte hjälpa det. I en annan tid hade det varit du och jag. Är det bara sexet med mig du vill ha? Eller ger jag dig mer? Varför är man otrogen? Allt verkar vara perfekt i er relation ju...

  • Svar på tråden Längtar så
  • Anonym (Längtansvar)

    Härligt att du längtar jag känner tyvärr inte samma för dig om jag nu ska vara ärlig? Ville egentligen bara ha sex och vilket hål på vilken kvinna hade dugit. Men du var närmast till hands och jag har egentligen dragit detta för långt i för lång tid? Hoppas jag inte grusar dina drömmar det kommer ju aldrig bli vi två ändå annat än ett sexuellt förhållande, men det förstår du nog.

  • Anonym (Sugen)

    Du kan komma hit om du vill. Det är flera som kan tänka sig vara otrogna.

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Vadjaglängtar) skrev 2022-06-02 11:13:51 följande:
    Längtar så

    Vad jag längtar efter att du ska höra av dig. Att du ska komma hit. Att du ska kyssa mig som bara du kan. Smeka mig och visa mig hur mycket du vill ha mig. Det är svårt för dig att komma loss, jag vet. Du är ovan med situationen. Säkert väldigt rädd att det ska uppdagas. Att hon ska komma på dig. Att du träffar mig. Fortfarande. Efter all denna tid. Att du vill ha mig. Fortfarande. Det är fel detta, jag vet, men jag kan inte hjälpa det. I en annan tid hade det varit du och jag. Är det bara sexet med mig du vill ha? Eller ger jag dig mer? Varför är man otrogen? Allt verkar vara perfekt i er relation ju...


    Oroa dig inte TS, han kommer nog till dig när han känner att han behöver tömma pungen igen. Sen går han såklart tillbaka till sin familj för det är ju allt du är för honom, ett hål att tömma i, men fortsätt längta du...
  • Anonym (...)

    Jag förstår alldeles för väl hur du känner! Jag har samma längtan, samma önskan...

    Hur länge har ni träffats? Hur kom hon på honom?

  • Anonym (Vadjaglängtar)
    Anonym (...) skrev 2022-06-07 17:06:21 följande:

    Jag förstår alldeles för väl hur du känner! Jag har samma längtan, samma önskan...

    Hur länge har ni träffats? Hur kom hon på honom?


    Vi lärde känna varandra för exakt 5 år sedan och inledde en kk relation som höll 2.5 år. Vi bröt pga att han träffade sin tjej. Jämngammal med honom. Vi träffades lite 5 mån in i deras förhållande, men efter ca 2 mån slutade vi igen. Haft sporadisk kontakt fram till för 2 månader sedan då han tog kontakt igen. Hans tjej har inte kommit på honom. Vi träffas sällan. Har bara kontakt inför träff. Allt på hans villkor. 
  • Anonym (Vadjaglängtar)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-06-07 20:07:07 följande:

    Låter rätt desperat kan jag tycka. 


    Vilket??
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Vadjaglängtar) skrev 2022-06-07 18:49:16 följande:
    Vi lärde känna varandra för exakt 5 år sedan och inledde en kk relation som höll 2.5 år. Vi bröt pga att han träffade sin tjej. Jämngammal med honom. Vi träffades lite 5 mån in i deras förhållande, men efter ca 2 mån slutade vi igen. Haft sporadisk kontakt fram till för 2 månader sedan då han tog kontakt igen. Hans tjej har inte kommit på honom. Vi träffas sällan. Har bara kontakt inför träff. Allt på hans villkor. 
    Verkar ju vara en sund och livskraftig relation nu har ,,,,,,
  • Anonym (Vadjaglängtar)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-06-07 20:18:12 följande:
    Verkar ju vara en sund och livskraftig relation nu har ,,,,,,
    Inte direkt...
    Men svårt att släppa han. Tyvärr. Är nog lite mer än ett hål för han dock efter alla dessa år. Bra sex får han även på hemmaplan.
  • Anonym (Camilla)

    Men skärp dig kvinna! Sluta att nedlåta dig. Stå upp för dig själv och ta tag i ditt liv. Packa ihop det i en ask med minnen. Det är färdigt. Varför tynger du ditt liv med något som aldrig blir. Han har gjort sitt val. 


    Slösa inte din tid mer. Lev ditt liv till fullo. Full det med människor som ger dig positivism och riktig omtanke. Unna dig att träffa en man som sätter dig först och som vill vara tillsammans med dig. Bygg hållbar relation. 

Svar på tråden Längtar så