• Anonym (SC)

Raderat kontakt på snapchat

Tog bort en person på snapchat för ett tag sen. Nu finns det en ?godkänn?-knapp vid sidan av den personen. vad menas med det? 
    Har hen lagt till mig igen?
    Eller blir det bara så för att jag tog bort hen? Vad händer om jag godkänner? Märker hen det då?

• Svar på tråden Raderat kontakt på snapchat
  • Anonym (ABC)

Hen märker säkert det, men vad menar du med godkänn knapp? Finns det något sådant, det har jag aldrig hört talas om. Är det ens lagligt?! 

Personen kanske inte kan släppa något som har hänt...eller kan det vara så att hen känner ånger över vissa saker som har hänt. Bäst att du säger ifrån och ber hen att dra åt skogen. 

• assistent 13

Hände samma för mig. Jag tog bort en från snapchat  1 vecka kanske senare står de godkänn vid personens namn. Jag tror hen försökte lägga till mig som vän igen alltså att de var en vänförfrågan från den jag tog bort. 

• Anonym (SC)

Om jag bläddrar ner där alla chattar finns så kommer jag till slut till en rubrik som heter Vänner på snapchat. 
    På första plats ligger personen jag har tagit bort och till höger finns en knapp ?godkänn?. På resten står det ?lägg till?.
    Det är personer som finns i min kontaktlista på telefonen.

Verkar vara att personen har försökt lägga till mig igen.
    Vet inte om jag ska trycka ?Godkänn? för att skapa lite spänning i vardagen ????

Svar på tråden Raderat kontakt på snapchat