• Anonym (förvirrad)

    frun berättar att män ge henne kåta blickar.

    Hej!

    Min fru berättar ibland om händelser som händer henne ute när hon handlar, att män tittar på henne å ge henne kåta blickar. 
    igår berättade hon att hon träffade en man och hans fru där mannen kollade och stirrade på henme så tydligt så att hans fru började skrika på han å dra han i handen. Min fru berättade att han gick runt å spanade henne, de fick ögonkontakt 3-4 gånger och hans blickar var som jag vill knulla dig. Hon beskrev att han knullade henne med sina ögon. 

    När jag frågade henne om vad hon kände efter det så sa hon att hon tyckte synd om hans fru och att hon äcklas av såna män. 

    Själv började det dyka upp massa frågor i mitt huvud som 
    om hon märkte allt det här? hon måste ha kollat mkt på han? 
    hon måste visat något som gjorde att han blir så här mkt intresserad.. 
    Eller tror ni att hon kan vara oskyldig? 

    Hon berättar i detalj hur andra tittat på henne? Kan man se sånt utan att själv focuserar på andra? 

  • Svar på tråden frun berättar att män ge henne kåta blickar.
  • Anonym (Självklart)

    Hon mår så klart bra av den upplevda uppmärksamheten.
    Varför hon sedan berättar det för dig är en annan sak.
    Kan vara för att få dig svartsjuk och att hon testar gränserna.

    En sak är säkert, hon berättar det för dig av en orsak och med något syfte.
    Troligen är syftet allt annat än gott.

    Låter allt annat än hälsosamt hur som helst.

    Gör ingen större sak av det, troligen vill hon att du ska gå i taket.
    Tycker du inte om det så ska du så klart göra det klart för henne.

  • Anonym (Kimchi)

    Finns nog flera orsaker till det hela. Håller med det självklart skriver. 


    Hon är bekräftelsekåt helt enkelt. Hon får inte den uppskattning hon behöver av dig. Därför berättar hon eller ljuger ihop historien. 


    Hur brukar din fru vara klädd? Utmanande för att dra till sig blickarna? 


    Eller så är du överdrivet svartsjuk och vill helst ha henne klädd i burka. 

  • Mia99

    De flesta kvinnor råkar ut för att bli betittade av män, det är faktiskt inte så ovanligt. Ibland är det smickrande, ibland mindre. Ibland kan man berätta det hemma lite roat, men att i detalj berätta för ens man hur en annan man liksom klär av en med ögonen är lite underligt. Möjligtvis kan man berätta det som en obehaglig upplevelse, men i ert fall låter det mer som att hon berättade det för att forcera fram en reaktion hos dig. 

    Kan det vara att hon vill få fram en reaktion av svartsjuka hos dig? Ibland kan det vara skönt med en liten bekräftelse att ens partner har lite beskyddande pch även possessiva känslor för en, det kanske är det hon är ute efter. Om det aldrig blir någon reaktion, så kanske hon tar till en större slägga och börjar bli provocerande?

  • Anonym (lll)

    Hon måste inte ha gjort ett skit för att en gubbe tittade på henne. Man kan råka ut för det när man står helt slutkörd efter hård arbetsdag, håret är trassligt och fult och man skyndat sig in på ica. 

    Varför är din första tanke att hon måste gjort något först? Den som stirrade kan vara en sån som ofta stirrar på folk. 

  • Ocdmänniska

    Hon måste ha gjort nått för att en man kollar på hon?  Du kan väl ändå inte skylla på henne för något som hon absolut inte rår för.  Hon är en kvinna, absolut inget konstigt att nån stirrar för dom tycker hon är attraktiv, dock bör folk inte stirra 

  • Anonym (förvirrad)
    Ocdmänniska skrev 2022-06-09 12:48:59 följande:

    Hon måste ha gjort nått för att en man kollar på hon?  Du kan väl ändå inte skylla på henne för något som hon absolut inte rår för.  Hon är en kvinna, absolut inget konstigt att nån stirrar för dom tycker hon är attraktiv, dock bör folk inte stirra 


    Jag dömer inte henne. Jag hade misstanker derför jag frågade om hjälp. 
    Han har själv svartsjuk å hon blir svartsjuk när någon ser hej till mig. Det är inte det att folk stirrar, själv vet jag att de finns orespektfull män som stirrar å gör en obekväm fast man inte vill, men själva grejen att hon berättar å märkar allt samt säger hon tittade bort direkt men ändå berättar detaljer så som vad stod på halsbandet på killen eller färgen på hans ögon å då känner jag att det måste vara något hon döljer. om hon tittade bort å inte focuserat hur kan dem vara lätt för henne att veta så mkt detaljer. 
    Hon måste flirta å framkalla det till en viss gräns tror jag
  • Anonym (förvirrad)
    Ocdmänniska skrev 2022-06-09 12:48:59 följande:

    Hon måste ha gjort nått för att en man kollar på hon?  Du kan väl ändå inte skylla på henne för något som hon absolut inte rår för.  Hon är en kvinna, absolut inget konstigt att nån stirrar för dom tycker hon är attraktiv, dock bör folk inte stirra 


    Jag dömer inte henne. Jag hade misstanker derför jag frågade om hjälp. 
    Han har själv svartsjuk å hon blir svartsjuk när någon ser hej till mig. Det är inte det att folk stirrar, själv vet jag att de finns orespektfull män som stirrar å gör en obekväm fast man inte vill, men själva grejen att hon berättar å märkar allt samt säger hon tittade bort direkt men ändå berättar detaljer så som vad stod på halsbandet på killen eller färgen på hans ögon å då känner jag att det måste vara något hon döljer. om hon tittade bort å inte focuserat hur kan dem vara lätt för henne att veta så mkt detaljer. 
    Hon måste flirta å framkalla det till en viss gräns tror jag
  • Anonym (förvirrad)

    Jag har pratat med henne och sagt att jag kan vara ok med att hon får blickar om hon har en bekräftelsebehov så kan jag gå med på alla låt henne använda det som terapi å ha kul så länge hon är ärlig o h erkänner det. Hon sa att hon behöver absolut inte bekräftelse. Hon älskar mig. Jag måste bara säga att hon är så svartsjuk själv och hon kan typ bråka med mig om jag råkar titta mot en kvinna slumpmässigt men samtidigt tycker hon e dem är kul att de är tvärtom. 

    Hon klär inte sig speciellt, hon har bra kläder inte utmanande men hon har stora bröst å han är vacker, har oftast smink å den typen som aldrig går ut utan att fixa sig. 

    Jag ger henne massa uppmärksamhet

    Sen igår sa hon något om att hon gillar att jag blir rädd, att någon annan ska ta henne från mig under sexet. å det kanske förklara att hon njuter av känslan att mpnga vill/tittar å att jag måste passa mej. Men jag vet inte att det är hälsosamt om det är nu det hon är uteefter. 

  • Miss Sunny
    Anonym (förvirrad) skrev 2022-06-09 14:55:37 följande:
    Jag dömer inte henne. Jag hade misstanker derför jag frågade om hjälp. 
    Han har själv svartsjuk å hon blir svartsjuk när någon ser hej till mig. Det är inte det att folk stirrar, själv vet jag att de finns orespektfull män som stirrar å gör en obekväm fast man inte vill, men själva grejen att hon berättar å märkar allt samt säger hon tittade bort direkt men ändå berättar detaljer så som vad stod på halsbandet på killen eller färgen på hans ögon å då känner jag att det måste vara något hon döljer. om hon tittade bort å inte focuserat hur kan dem vara lätt för henne att veta så mkt detaljer. 
    Hon måste flirta å framkalla det till en viss gräns tror jag
    Lite off topic, men jag älskar att "ögonflirta" lite ute på stan. Spec. med yngre attraktiva män. Bara skoj, och ger mig en ego-boost. Inget allvarligt.
  • Anonym (Kimchi)

    Du ser. Det finns mycket mer bakom din fråga. svartsjuka och provocerande. Hennes grej är att få upp dig på tårna och vara rädd att någon ska ta henne ifrån dig. Att hon säger det under sexakten kan vara en boost eller faktiskt vara rätt sjukt. Sedan reagerar hon på om DU tittar på en annan kvinna. Allt tyder på en stor osäkerhet hos er båda. Både för relationen och enskilt. Det där kommer inte att sluta bra om ni inte sätter er ner och pratar igenom det ordentligt. Kan ni inte kommunicera så ta hjälp utifrån. 


    Att retas och leka är en helt annan sak. Kan vara något som kryddar och är sexigt. 

Svar på tråden frun berättar att män ge henne kåta blickar.