• Freddie K

Många tycker att jag är flamsig och tramsig

Låt mig få vara det då! Det skadar ju ingen och om du stör dig på det så behöver du inte vara i min närhet! "Jag är barn när jag kan och vuxen när jag måste"! Jag har fått höra att jag är barnslig, men jag tänker inte be om ursäkt för hur jag är.

Jag har skaffat många bra kompisar här de tre åren jag har varit här och jag tycker om de och de tycker om mig. 

Jag har flera sidor. Jag kan faktiskt vara ganska go att prata med. Jag gör allt för mina vänner!

Ni som stör er på mig känner mig inte och många tar sig inte den tiden att lära känna mig utan bara spyr ut hur barnslig jag är och att jag inte kommer att knyta några kontakter.

Jag vet, jag borde inte bry mig om det, men det stör mig! Alla människor är olika. Det är bara att acceptera det!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Svar på tråden Många tycker att jag är flamsig och tramsig
  • Anonym (sommarlov)
    Freddie K skrev 2022-06-10 07:27:43 följande:
    Många tycker att jag är flamsig och tramsig

Låt mig få vara det då! Det skadar ju ingen och om du stör dig på det så behöver du inte vara i min närhet! "Jag är barn när jag kan och vuxen när jag måste"! Jag har fått höra att jag är barnslig, men jag tänker inte be om ursäkt för hur jag är.

Jag har skaffat många bra kompisar här de tre åren jag har varit här och jag tycker om de och de tycker om mig. 

Jag har flera sidor. Jag kan faktiskt vara ganska go att prata med. Jag gör allt för mina vänner!

Ni som stör er på mig känner mig inte och många tar sig inte den tiden att lära känna mig utan bara spyr ut hur barnslig jag är och att jag inte kommer att knyta några kontakter.

Jag vet, jag borde inte bry mig om det, men det stör mig! Alla människor är olika. Det är bara att acceptera det!

Jag känner inte dig och kan inte svara på din fråga (om det var en fråga, mer som ett påstående kanske) men här på FL ger du intrycket av att vara antingen självupptagen eller extremt kontaktsökande. Det är få som startar så många nonsenstrådar som du och många av trådarna med lite tyngre innehåll handlar uteslutande om dig och ett analyserande av dig/ditt liv.

Jag gissar att du är väldigt ensam och har tråkigt men finns det verkligen inte chat-sidor för sådant, när man bara tuggar på om allt och inget?
  • Freddie K
    Anonym (sommarlov) skrev 2022-06-10 08:20:34 följande:
    Jag känner inte dig och kan inte svara på din fråga (om det var en fråga, mer som ett påstående kanske) men här på FL ger du intrycket av att vara antingen självupptagen eller extremt kontaktsökande. Det är få som startar så många nonsenstrådar som du och många av trådarna med lite tyngre innehåll handlar uteslutande om dig och ett analyserande av dig/ditt liv.

Jag gissar att du är väldigt ensam och har tråkigt men finns det verkligen inte chat-sidor för sådant, när man bara tuggar på om allt och inget?
    Jag är väl lite självupptagen och kontaktsökande, men det blir lätt så när man bara har sig själv. :s. Jo, många av mina trådar gör väl det, men till mitt försvar så är jag inte ensam om det! Jag tackar för ditt svar! .
  • Anonym (MR klister)

Generellt sett tycker jag att folk ska sköta sig själv och skita i andra...
    Sen är det inte alltid så lätt då man av olika anledningar triggas...

• Anonym (Perka)

Jag har inte fått intrycket att du är flamsig och tramsig, däremot att du är väldigt uppmärksamhetssökande.

• Freddie K
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-10 08:53:36 följande:

Generellt sett tycker jag att folk ska sköta sig själv och skita i andra...
    Sen är det inte alltid så lätt då man av olika anledningar triggas...

Jo, det har du rätt i! Folk verkar ha en massa åsikter om mig och hur jag borde vara och så. Jag försöker att inte lyssna på de, för jag trivs rätt bra med den jag är. . Sen kan man ju inte vara alla till lags, men det försöker jag inte heller vara!
  • Freddie K
    Anonym (Perka) skrev 2022-06-10 09:34:45 följande:

Jag har inte fått intrycket att du är flamsig och tramsig, däremot att du är väldigt uppmärksamhetssökande.

Jo, men uppmärksamhetssökande är jag. Det erkänner jag, men det blir lätt så när man inte får någon uppmärksamhet någon annanstans. Skäms
  • Anonym (Perka)
    Freddie K skrev 2022-06-10 09:35:37 följande:
    Jo, det har du rätt i! Folk verkar ha en massa åsikter om mig och hur jag borde vara och så. Jag försöker att inte lyssna på de, för jag trivs rätt bra med den jag är. . Sen kan man ju inte vara alla till lags, men det försöker jag inte heller vara!
    Du skriver ju trådar där du frågar och bjuder in till att folk ska ha åsikter om dig...
  • Anonym (Perka)
    Freddie K skrev 2022-06-10 09:37:12 följande:
    Jo, men uppmärksamhetssökande är jag. Det erkänner jag, men det blir lätt så när man inte får någon uppmärksamhet någon annanstans. Skäms
    Har du inga vänner irl?
  • Freddie K
    Anonym (Perka) skrev 2022-06-10 09:37:15 följande:
    Du skriver ju trådar där du frågar och bjuder in till att folk ska ha åsikter om dig...
    Jo, men det som skaver är att de åsikterna folk kan ha, stämmer inte med de åsikterna jag har av mig själv. Jag kanske har en lite skev självbild, jag vet inte.
  • Freddie K
    Anonym (Perka) skrev 2022-06-10 09:37:46 följande:
    Har du inga vänner irl?
    Jo, jag har två. En bor inte här i stan, men vi har mycket telefonkontakt. Den andre jobbar så mycket och det gör jag med så vi hinner aldrig ses.
Svar på tråden Många tycker att jag är flamsig och tramsig