Grova konkreta tips bygga upp tillit
Behöver akut hjälp hur man kan bygga upp tillit med konkreta grova tips.
kan ni snälla ge lite förslag på hur man kan göra det rent praktiskt i vardagen efter ett svek?
kan ni snälla ge lite förslag på hur man kan göra det rent praktiskt i vardagen efter ett svek?
Det går inte att bygga upp snabbt. Det enda som bygger upp tillit är att den som svek aldrig sviker igen och att tiden utvisar att det faktiskt inte hände igen.
Men jag är medveten om det. Behöver några konkreta tips ändå som ha telefon öppen hela tiden. dela platsinformation. Vad finns det mer?
Men jag är medveten om det. Behöver några konkreta tips ändå som ha telefon öppen hela tiden. dela platsinformation. Vad finns det mer?
Ända sättet att bygga upp tillit till människor är att välja vänner och partners med omsorg. BARA omge sig med genuina människor.
Bort med alla svikare, snackare och andra som slirar på sanningen.
Att stanna kvar och kräva kontroll på telefoner och platsinfo mm är helt fel väg att gå. Att känna att man behöver kontrollera för att känna sig lugn för stunden föder bara mer och mer osäkerhet och kontroll.
Du kommer aldrig slappna av annat än korta stunder tills nästa situation dyker upp.
Det är inte så tillit byggs upp.
Om stannar, välja att lita på honom. Släpp all kontroll.
Är han ärlig och värd att stanna hos, så gör det. Men låt honom bevisa det då. Märker du att han svikit dig igen, lämna. Hans val. att skita i dig.
Du ska inte ta hela ansvaret för relationen.
Varför vill du ha en sån relation?
Du kanske behöver lära dig respektera dig själv?
Det gör du inte genom kontrollbeteende och att stanna med någon som inte respekterar dig.
Sjunk inte så lågt att du måste ha kolla på hans telefon, vad han varit, vad han gjort etc. Orka liksom. Kommer ändå bara bli en skitrelation helt ärligt.
Jag har hittills gett personen förmånen att ta mina hemnycklar. Dela platsinformation. Köpa en Apple Watch samt kamera i hemmet. säga upp mig från mitt arbete där övernattningar ingår. Full kontroll på telefon samt sociala medier och mejl.
Jag har hittills gett personen förmånen att ta mina hemnycklar. Dela platsinformation. Köpa en Apple Watch samt kamera i hemmet. säga upp mig från mitt arbete där övernattningar ingår. Full kontroll på telefon samt sociala medier och mejl.