• Thu 16 Jun 2022 19:20
    2190 visningar
    7 svar
    +1
    7
    2190

    Vi som vill följas åt

    Hej! Jag och min man ska nu börja tillverka nr tre. Jag har inte regelbunden mens så när ägglossningen är måste jag tyvärr testa och hoppas på att det stämmer. 


    Min mens trodde jag skulle komma för typ en vecka sedan men jag fick vänta ända tills idag, segt när man bara vill köra igång haha. 


    Är det fler som sätter igång nu och som vill följas åt så skriv gärna, jag behöver fler att diskutera detta med :P. 


    Nu ska jag beställa ägglossningstest och något gravtest, jag testar alltid med ett billigt och sedan med clearblue om det ser positivt ut :). 

  • Svar på tråden Vi som vill följas åt
  • Mon 8 Aug 2022 12:13
    #1

    Hej!
    hur går det för dig? Vi börjar med nummer 3 denna månaden..ägglossning nu i veckan troligtvis så vi har börjat!

  • Fri 15 Sep 2023 10:42
    #2

    Hej! Vi är på g att skaffa syskon till våran dotter som kom juli 2020. Slutade nu i veckan med minipiller och inväntar mens😁🥳

  • Sat 24 Feb 06:24
    #3

    Hej, Har precis påbörjat bebis verkstaden nu , har också väldigt oregelbunden mens , min cykel skiftar mellan 25-40 dagar. Väldigt irriterande :/ 
    Kommer köpa in ägglossningstester men också försöka kolla på mitt sekret och följa det.

    Hur gör det för er ?

  • Okänd
    Sat 24 Feb 19:22
    #4
    Meddelande borttaget
  • Sat 24 Feb 19:23
    #5

    Missade att detta var i "syskon" forumet, sorry!!

  • Sat 24 Feb 19:34
    #6
    Nessla skrev 2024-02-24 19:23:57 följande:

    Missade att detta var i "syskon" forumet, sorry!!


    Äsch jag tycker du kan hänga här ändå, det är så få aktiva trådar ibland så bara kul med några aktiva.

    Men nej :( så tråkigt att det blev negativt och tidigt besök av tant röd! Knasigt dock med ingen smärta nu ...
    Jag har så himla oregelbunden mens att jag aldrig vet när den ska komma :/
  • Mon 26 Feb 00:37
    #7

    Nu har jag fått "äggvite" sekret så förhoppningsvis snart ägglossning då, så nu blir det att köra på och invänta BIM... Som jag inte helt vet när den är då min mens är så oregelbunden.

    Hur går de för er andra?

Svar på tråden Vi som vill följas åt