• Mekanikern77

Kåta kvinnor 55+ en myt?

Tänder som fan på kvinnor över 50 men har kätheten börjat gå över? Vars finns ni isåfall?Skrattande

• Svar på tråden Kåta kvinnor 55+ en myt?
  • Nicke989

Jag har i alla fall hittat kåta kvinnor i 50-årsåldern på dejtingsajter. De finns säkert på andra håll också.

• Anonym (Peter-Sigrid)

Det kanske är så enkelt att dom inte är intresserad av dig och därför hittar du dom inte... 

• Anonym (Lärdom från dementa tanter)

Är man. Då jag jobbade flera år i äldrevården som ung vet jag att även väldigt gamla tanter kan vara kåta av sig. Jobbigt kåta.

Vilket leder till mycket tafsande, snuskprat och inviter vid tex. duschning, blöjbyte osv. Fast bara om de är dementa. Har aldrig stött på en dam med klart huvud som betett sig så, så demens verkar återstarta den driften. Nu agerade jag ju givetvis aldrig på det, det hade vart både äckligt, oproffsigt och ett övergrepp, men deras drift fanns helt klart där oavsett ålder.

• Anonym (Kaffedraken)

Jag känner en kåt kvinna som är 63 år.

• Anonym (Kåtakillen)

Min svärmor är både skön att knulla och en go kvinna hon är 64. Älskar när hon suger mig.

• Anonym (qqq)
    Mekanikern77 skrev 2022-06-17 22:58:01 följande:
    Kåta kvinnor 55+ en myt?

Tänder som fan på kvinnor över 50 men har kätheten börjat gå över? Vars finns ni isåfall?Skrattande

Vi finns men alla vill ju inte hänga med män som är yngre.

Om siffran i ditt nick stämmer är du snart i den åldern själv, blir det inte lite skrattretande att prata om kvinnor över 50 då? Varför inte bara tänka att det är ungefär jämngamla kvinnor du tänker på? 
  • Miss Sunny
    Anonym (qqq) skrev 2022-06-18 18:10:05 följande:
    Vi finns men alla vill ju inte hänga med män som är yngre.

Om siffran i ditt nick stämmer är du snart i den åldern själv, blir det inte lite skrattretande att prata om kvinnor över 50 då? Varför inte bara tänka att det är ungefär jämngamla kvinnor du tänker på? 
    Inte just alla, men fler och fler. Börjar bli mer vanligt, och mera öppet nu.
  • Anonym (Kåt pensionär)

Min sambo är 65 och kåtare än innan klimakteriet. Fittan blir jättevåt. Jag är 70 och knullar med henne två gånger i veckan. Kuken hänger med än

• Anonym (Maskrosen)
    Anonym (Kåt pensionär) skrev 2022-06-19 09:46:41 följande:

Min sambo är 65 och kåtare än innan klimakteriet. Fittan blir jättevåt. Jag är 70 och knullar med henne två gånger i veckan. Kuken hänger med än

Oj! Grattis till er :)
Svar på tråden Kåta kvinnor 55+ en myt?