• bonnie1997

    Novell analys av olika noveller. Era åsikter tack :)

    Hej, tänkte slänga in en tråd här ang ett projekt jag håller på med som berör litteratur och det svenska samhället genom åren.

    Jag har läst tre verk av Agnes Von Krusenstjerna och gjort egna analyser/tolkningar. Men då vi som läsare upplever olika och har egna åsikter, så vill jag gärna läsa andras för att jag ska kunna utföra min diskussion del så utförligt som möjlig. En vän till mig och en klasskamrat har läst två av hennes verk som jag har fått ta del av och vill nu läsa eran analys/tolkning om ?Varsågod-Tack!?.

    Beskrivning, tolkning, perspektiv och upplevning av detta verk.

    Skulle bli jätteglad om bara någon vill komma med sin version.
    Tack på förhand??

  • Svar på tråden Novell analys av olika noveller. Era åsikter tack :)
  • Anonym (läraren)

    Så du vill slippa tänka och dra slutsatser själv genom att någon okänd på nätet ska göra en massa jobb åt dig, för att du har en skoluppgift? 

  • Anonym (Smurf)

    Börja med  att berätta dina egna reflektioner och din egen analys, annars framstår du bara som någon som vill fuska med en skoluppgift.

  • bonnie1997

    Tror du har missförståt. Har själv gjort uppgiften men man ska även jämnföra med någon annan för att skriva en diskussion mellan min och den andra. Likheter, olikheter osv. 

  • Anonym (Smurf)
    bonnie1997 skrev 2022-06-19 15:09:38 följande:

    Tror du har missförståt. Har själv gjort uppgiften men man ska även jämnföra med någon annan för att skriva en diskussion mellan min och den andra. Likheter, olikheter osv. 


    Det är möjligt att jag har missförstått, men visa åtminstone en del av det arbete du har gjort. Annars kvarstår min analys av situationen.
  • Anonym (Annica)

    Klistra du in din text här, så kan vi kommentera!

Svar på tråden Novell analys av olika noveller. Era åsikter tack :)