• Mon 20 Jun 2022 07:08
    7728 visningar
    4 svar
    4
    7728

    Ägglossningsflytningar innan mens, gravid?

    Hej!
    Är på bim+1 och vet detta säkert då jag både tempar och tar ägglossningstest. 
    Har en lutealfas på 11 dagar och den är ju konstant. Mensen brukar aldrig krångla. Har gjort graviditetstest som visar negativt, men det kan ju vara för tidigt att testa.

    Jag brukar innan mens ha flytningar som är som klistrigare, torrare ägglossningsflytningar, men nu är de precis som ägglossningsflytningar, slemmiga (ursäkta äcklet :)).
    Och min BBT ligger fortfarande över medellinjen. Tror dock att jag hade ägglossning 2 dagar senare än vad appen förutspår, så räknar efter det. 


    Jag har inga symptom på vare sig mens eller eventuell graviditet, förutom dessa flytningar då, någon som haft samma och varit gravid?

    Har jag inte fått mens senast torsdag så bokar jag en tid hos barnmorskan så får de göra blodprov. 


    Var tvungen att skriva av mig lite, vill inte tjata ihjäl min sambo här hemma :). 


     

  • Svar på tråden Ägglossningsflytningar innan mens, gravid?
  • Mon 20 Jun 2022 07:09
    #1
    Här är min nuvarande kurva, tempar både med NC och FF, tycker FFs kurva är lättare att se. 
  • Mon 20 Jun 2022 12:05
    #2

    ..och nu under dagen bränner det i ena bröstvårtan. Mycket mystiskt. 

  • Mon 20 Jun 2022 12:09
    #3

    Förmodligen inte gravid. Tjata inte på sambon om detta kommer bara förstöra för er 

  • Fri 22 Jul 2022 12:27
    #4

    Hur gick det? 

Svar på tråden Ägglossningsflytningar innan mens, gravid?