• Anonym (M.F)

Konstiga personer på Marketplace

Jag såg en vara ute till försäljning på Marketplace som jag frågade om den fanns kvar och fick inget svar. Frågade igen någon dag senare och fick då ett surt svar att varan är såld. Jamen ta bort annonsen då! Hur svårt ska det va att ta bort en annons liksom? Om man är så lat att man inte ens orkar klicka på radera annons så får man faktiskt ta att folk hör av sig och kan inte bli sur! 
    Blir så less på att folk inte bara kan ta bort annonserna när varan är såld så jag slipper slösa min tid. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-06-22 12:42
    Ni som inte raderar annonsen när varan är såld men blir sur när man frågar om varan finns kvar, VARFÖR?

• Svar på tråden Konstiga personer på Marketplace
  • Anonym (Livy)

På vilket sätt är svaret surt för att personen skriver: varan är såld.

Var är det sura?

• Anonym (M.F)

Personen skrev VARAN ÄR SÅLD, OK?! Det låter surt eller argt till och med

• Anonym (e)

Den var inte markerad som Såld?
    vilket är en dum funktion men

• Anonym (M.F)
    Anonym (e) skrev 2022-06-22 12:49:41 följande:

Den var inte markerad som Såld?
    vilket är en dum funktion men

Nej den var inte markerad som såld, då hade jag ju inte skrivit och frågat om varan fanns kvar...
  • Anonym (e)
    Anonym (M.F) skrev 2022-06-22 13:05:49 följande:
    Nej den var inte markerad som såld, då hade jag ju inte skrivit och frågat om varan fanns kvar...
    Ja för det är inte alls jättelätt att faktiskt missa då det inte är tydligt, iaf inte i min telefon
  • Anonym (M.F)
    Anonym (e) skrev 2022-06-22 13:17:43 följande:
    Ja för det är inte alls jättelätt att faktiskt missa då det inte är tydligt, iaf inte i min telefon
    Jag tycker inte det eftersom det står SÅLD med stora bokstäver 
  • Anonym (e)
    Anonym (M.F) skrev 2022-06-22 16:02:40 följande:
    Jag tycker inte det eftersom det står SÅLD med stora bokstäver 
    Nähä, var grinig du :D Det är inte alltid tydligt beroende på enheter och ibland är folk helt enkelt otrevliga
  • Anonym (Ja)

Jag upplever att folk lägger in annonser och sen inte orkar bry sig. Svarar inte ens. Vill du sälja din skit eller inte?!

• Anonym (ööö)

får man inget svar på en fråga får man nog tänka att varan är såld och de inte hunnit in för att såld-markera den än. 

Svar på tråden Konstiga personer på Marketplace