• Tallulah

Min frisör sa typ att det var fult med hög panna.... tycker ni det?

Jag har ju ganska hög panna och klippte i går lugg på min halvlånga frisyr. Han klippte den ganska lång och tjock medans jag ville ha den kort, spretig och tunn för att liksom rama in ansiktet.

Då säger han "nä, den ska inte vara så kort för du har ju väldigt hög panna och med kort lugg så syns den ännu mer" Som om att det vore fult med hö panna, jag tycker det är snyggt...

Jag ringde i dag och sa att jag ville att han skulle göra om det och då sa han det IGEN... gah! Jag gillar ju min höga panna - till kort lugg.

• Svar på tråden Min frisör sa typ att det var fult med hög panna.... tycker ni det?
  • Rymdmamma

Jag tror det kan vara dags för dig att byta till en ny frisör! Han verkar ju inte riktigt klok!:) han borde ju klippa som hans kunder önskar??

• Danbala

Byt frisör!

(Man vill ju ha en som lyssnar på hur man vill se ut istället för någon som försöker pracka på en ens egen smak.)

• liin

Ville bara säga att jag har varit hårmodell tidigare och vid flera tillfällen klipptes jag i kort lugg, och jag har hör panna. Så det finns delade meningar kan du hälsa din frisör.

• Pojkmamma

Hög panna tyder på hög intelligens. Det kanske inte din frisör har Jag vet för jag har det själv

• Smajla

Jag har också hög panna men lång lugg och skiter i vad folk tycker, trivs inte med lugg. Fråga din frisör om det är ditt val eller hans!

//Smajla
  • Tallulah

det var inga problem - han klipper om den, synd bara att han verkar tycka att det är fult... men, men det tycker ju inte jag.

Svar på tråden Min frisör sa typ att det var fult med hög panna.... tycker ni det?