Vilka bindor har bäst uppsugningsförmåga?
Jag är en snart 40-årig kvinna som alltid har haft väldigt rikliga menstruationer. Jag undrar vilka bindor som är bäst.
Jag vill inte ha en diskussion kring alternativa skydd eftersom de inte fungerar och jag är heller inte intresserad av att prova något annat än bindor. Anledningen till det vill jag inte gå in på.
När jag var i 25-årsåldern så insåg jag att Always night var bäst. De bytte namn sedan och fungerar hyfsat. Always har hittills varit bäst. Libresse har inte alls fungerat tills nu, då jag råkade få tag i ett litet paket orange bindor som enligt markeringen var "en droppe." Trots min rikliga mens och trots att jag körde libress (som jag har provat många gånger med katastrofalt resultat) så insåg jag efter ett tag att de här bindorna fungerade bättre än Always. Kanske har libresse gått om Always ultra och night? (Jag har tidigare provar flera libresse, då min man köper fel iband, men de har inte fungerat alls. De här som han råkade köpa nu, med en droppe, var bättre än de med tre droppar - iofs var jag tvungen att byta ofta men de läckte i alla fall inte alls.)
Vilka är de bästa bindorna för riklig mens? Jag vill inte ha stora "blöjor" (de läcker ändå när jag rör mig) utan jag undrar vilka som har bäst uppsugningsförmåga.