• Anonym (SuperAnonym)

    Varför söker han andra?

    Under en längre tid nu har jag kommit kommit på min sambo med att flörta och söka upp tjejer på nätet. Hur långt detta går vet jag inte riktigt men bilder och gulligull och sånt som jag sagt inte är acceptabelt för mig vet jag i alla fall.
    Han vet att det sårar mig och jag har blivit en svartsjuk hagga nu. 
    Vi har ett bra liv tillsammans och jag börjar känna att han inte vill ha mig längre men inte vill lämna de liv vi lever. 
    Jag har alltid överöst honom med kärlek och stöttar honom i allt, aldrig sagt nej till sex och fattar fan inte vad han saknar... 

    Ni som flörtar på sidan av er relation, varför? Stannar det där eller söker man egentligen mer? Så många frågetecken och min man är som en stängd mussla, i natt som jag inte med honom och då sa han inte ens godmorgon... Det här förstör oss, vårt liv och vår relation men han skiter i det. 

  • Svar på tråden Varför söker han andra?
  • Anonym (Enkelt)

    Han söker bekräftelse och i förlängningen sex. Om han hade chansen tror jag inte han skulle säga nej.

    Varför är du tillsammans med honom? Antingen gör du slut eller så slutar du gnälla på att han har kontakt med andra tjejer.

  • Anonym (xxx)
    Anonym (SuperAnonym) skrev 2022-07-04 10:06:58 följande:
    Varför söker han andra?

    Under en längre tid nu har jag kommit kommit på min sambo med att flörta och söka upp tjejer på nätet. Hur långt detta går vet jag inte riktigt men bilder och gulligull och sånt som jag sagt inte är acceptabelt för mig vet jag i alla fall.
    Han vet att det sårar mig och jag har blivit en svartsjuk hagga nu. 
    Vi har ett bra liv tillsammans och jag börjar känna att han inte vill ha mig längre men inte vill lämna de liv vi lever. 
    Jag har alltid överöst honom med kärlek och stöttar honom i allt, aldrig sagt nej till sex och fattar fan inte vad han saknar... 

    Ni som flörtar på sidan av er relation, varför? Stannar det där eller söker man egentligen mer? Så många frågetecken och min man är som en stängd mussla, i natt som jag inte med honom och då sa han inte ens godmorgon... Det här förstör oss, vårt liv och vår relation men han skiter i det. 


    Varför stannar du hos honom när han beter sig så respektlöst mot dig?

    Och nej, ni har inte ett bra liv tillsammans. Du är olycklig och han tycker inte att du räcker till, då hade han inte sökt andra. Sedan stannar han väl för att han tjänar på det, du ställer alltid upp och och det blir inga konsekvenser. 

    Lämna honom. 
  • Anonym (SuperAnonym)

    Oj så hårt. Ja det är väl sant kanske men är det alltid så svart och vitt? 
    Tror jag i grund och botten har ett ganska dåligt själv värde och lite för dumsnäll för mitt eget bästa. 

  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (SuperAnonym) skrev 2022-07-04 10:41:52 följande:

    Oj så hårt. Ja det är väl sant kanske men är det alltid så svart och vitt? 
    Tror jag i grund och botten har ett ganska dåligt själv värde och lite för dumsnäll för mitt eget bästa. 


    Ja ts, det är det. Antingen är man med ett svin eller så är man inte. Han behandlar dig väldigt illa, och du låter honom. En till hård sanning: den enda som gör att du lever med det där är du själv.
  • Mimosa86

    Det verkar som du söker råd hur du ska kunna rädda detta men den beska sanningen är att det är han som förstör och söndrar er relation. 


    Dags att stå upp för dig själv. Säg till honom att detta är oacceptabelt och att om han inte slutar så går du. Då VILL INTE DU vara med honom för då ger inte han dig DET DU VILL HA ut av relationen.

  • Anonym (SuperAnonym)

    Tack för att ni peppar mig att stå upp för mig själv. 
    Varje gång jag försökt pratat med han om detta får han det att kännas som att jag förstorar upp det och gör en grej av något som inte borde vara det. Han får mig att känna mig dum men det är ju fan han som är det... 

  • Kockobello
    Mimosa86 skrev 2022-07-04 10:45:05 följande:

    Det verkar som du söker råd hur du ska kunna rädda detta men den beska sanningen är att det är han som förstör och söndrar er relation. 


    Dags att stå upp för dig själv. Säg till honom att detta är oacceptabelt och att om han inte slutar så går du. Då VILL INTE DU vara med honom för då ger inte han dig DET DU VILL HA ut av relationen.


    Nej, hon ska inte hålla på med tiggeri utan bara gör slut.
  • Anonym (SuperAnonym)
    Kockobello skrev 2022-07-04 10:55:00 följande:

    Hoppas ni inte skaffar barn.


    Du va då fan ingen trevlig människa du heller så hoppa i väg och bråka med någon i en annan tråd tack. 
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (SuperAnonym) skrev 2022-07-04 10:51:35 följande:

    Tack för att ni peppar mig att stå upp för mig själv. 
    Varje gång jag försökt pratat med han om detta får han det att kännas som att jag förstorar upp det och gör en grej av något som inte borde vara det. Han får mig att känna mig dum men det är ju fan han som är det... 


    Det finns inget att prata om längre. Han har bevisat flera gånger om att han är opålitlig och att han inte respekterar dig. Han pissar på dig, han pissar på er relation. Han struntar i om du mår dåligt. Gör slut bara.
Svar på tråden Varför söker han andra?