• Anonym (Nyf)

Kvinnor. Vad är det sexigaste er man kan göra?

I sängen, eller på annan plats såklart?

• Svar på tråden Kvinnor. Vad är det sexigaste er man kan göra?
  • Mia99

Få mig att tycka om mig själv. 

• Anonym (I djupet av din själ vill jag möta dig)

Vara nyfiken på min person och själ, vara intresserad av att diskutera saker på djupet och förekomma mina behov och önskningar. Sen överraska mig genom förnyelse, uppvaktning och att ständigt jobba på att vara attraktiv och intressant så att jag inte vill byta ut honom.

• Anonym (Baby)

Kalla mig baby. Slyna om vi är på det humöret. Eller bara säga att jag är hans och han är min. 

• Anonym (Nyf)
    Anonym (Baby) skrev 2022-07-06 00:10:13 följande:

Kalla mig baby. Slyna om vi är på det humöret. Eller bara säga att jag är hans och han är min. 

Varför just baby?
  • Anonym (Baby)
    Anonym (Nyf) skrev 2022-07-06 00:12:18 följande:
    Varför just baby?
    Kan inte svara på det. Men jag spinner som en katt när han säger Baby....Har aldrig blivit kallad det av någon annan. Första ggn han sa det blev jag helt golvad. . Jag säger Babe till honom....Låter jättelöjligt och vi är 50+ båda.
  • Anonym (***)

Överraska med tända ljus, bjuda upp till dans, krama bakifrån o kyssa mig längst nacken, lägga handen på benet, skicka ett sms med något gulligt skrivet, fråga hur min dag har varit.
    Va ren o fräsch. 

• Anonym (Babe)
    Anonym (I djupet av din själ vill jag möta dig) skrev 2022-07-05 23:28:29 följande:

Vara nyfiken på min person och själ, vara intresserad av att diskutera saker på djupet och förekomma mina behov och önskningar. Sen överraska mig genom förnyelse, uppvaktning och att ständigt jobba på att vara attraktiv och intressant så att jag inte vill byta ut honom.

Håller med ;)

Skadar inte om mannen i sin förnyelse klär sig sexigt i svarta Calvin Klein eller Bottega Veneta Underwear samt använder separata Aftershave Ex Terre d' Hermes eller Armani Acqua Di Giò avhängigt årstid. Ett plus om killen inhandlar varianter på sexleksaker till sig själv och till mig! Ex Strapon och Satisfyer PRO.

Schyssta filmval och kärleksmåltider toppar oxå listan Pro Super Erotica Lust Events ;);)

• Anonym (I djupet av din själ vill jag möta dig)
    Anonym (Babe) skrev 2022-07-06 01:45:44 följande:
    Håller med ;)

Skadar inte om mannen i sin förnyelse klär sig sexigt i svarta Calvin Klein eller Bottega Veneta Underwear samt använder separata Aftershave Ex Terre d' Hermes eller Armani Acqua Di Giò avhängigt årstid. Ett plus om killen inhandlar varianter på sexleksaker till sig själv och till mig! Ex Strapon och Satisfyer PRO.

Schyssta filmval och kärleksmåltider toppar oxå listan Pro Super Erotica Lust Events ;);)

Såna där kanske inte är helt vanliga att komma över;)

Underkläderna, dofterna och fantastiska måltiderna skulle definitivt få igång mig. Sexinköpen är det helst jag som ansvarar för om jag får bestämma, fast han får gärna experimentera med dem.
Svar på tråden Kvinnor. Vad är det sexigaste er man kan göra?