Birkenstock
Funderar på att skaffa mig ett par birkenstock sandaler. Är de bra avlastning? Sköna? Håller dom? Stora/små i storleken?
Eller har ni andra märken ni kan tipsa om?!
Funderar på att skaffa mig ett par birkenstock sandaler. Är de bra avlastning? Sköna? Håller dom? Stora/små i storleken?
Eller har ni andra märken ni kan tipsa om?!
Jag använder liknande ute på varma dagar nu på sommaren, och då blir de ganska ofräscha efter ett tag, så jag byter gärna ofta. Eftersom hållbarheten därför inte är viktig så väljer jag billigare märken. De som finns på Ica Maxi är bra, tycker jag.
jag har ett par på jobbet och jag har haft dem i över 10 år. Är inget slitna alls.
Jag går med sådana hemma på klinkersgolv och älskar dom. För mig passar rätt storlek dvs min vanliga storlek. Tycker dom håller jättebra men jag byter dom efter kanske 18 månader och då inte för att dom är det minsta slitna utan för att jag tycker att det blir ofräscht bara eftersom att jag har dom varje dag och går barfota i dom. Jag tycker att dom är värda varenda krona.
Dom är sköna.
Ni som skriver att Birkenstock blir ofräscha efter längre tids användning, vet väl att man på åtminstone många av deras modeller kan byta ut innersulan? Gäller alltså Birkenstock och inte billigare märken.
Själv tycker jag Birkenstock visserligen är fina, men på tok för dyra, så jag kör med billigare varianter, som funkar bra de med.